NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Seminte rosii romanesti

Am achizitionat si eu recent de la covera fungicid si niste seminte de rosii romanesti. Am zis sa imi iau niste seminte de rosii de-ale noastre deoarece se gasesc destul de greu pe piata. Vad ca din ce in ce mai rar poti gasi pe piata romaneasca produse de calitate romanesti. Nu inteleg de ce se aduc de afara produse de proasta calitate cand noi avem propiile recolte de legume foarte gustoase. Mie imi place sa mananc cat mai natural asa ca mi-am facut propia gradina unde imi fac legume de cea mai buna calitate. Pe timpul verii salatele de rosii nu lipsesc de la nicio masa asa ca am zis sa pun anul acesta seminte romanesti. Abia astept sa vad ce o sa iasa. Sunt tare curios cat de bune o sa fie rosiile romanesti facute in propia mea gradina. Iti recomand si tie sa cumperi de la covera tot ce ai nevoie pentru gradina ta. Aici gasesti calitate la cele mai mici preturi.

0 comentatori

Dofollow Blog