NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Iarna asta vreau sa fac economie la caldura

Cum voi reusi sa fac acest lucru? Este foarte simplu si iti voi spune si tie. Am gasit la Heat-x niste   panouri radiante foarte bune si la preturi foarte mici cu ajutorul carora pot sa imi incalzesc casa mult   mai usor. Acest panouri sunt avantajoase si se gasesc la niste preturi foarte mici.

Iti recomand si tie sa le incerci fiindca nu ai nimic de pierdut. Nici eu nu eram convins de calitatea unui panou radiant insa dupa ce mi-am achizitionat unul am vazut ca nu consuma curent mai deloc si fac foarte multa   caldura in casa. Merita sa iti cumperi sit u aceste panouri radiante. Panoul radiant se monteaza   fie pe perete, poate deveni foarte usor un tablou decorativ, fie pe tavan unde se poate ingloba in placile de gipscarton sau tavan fals, cea de-a doua varianta fiind de preferat.

Panoul se prinde de suportul de zidarie cu ajutorul mijloacelor clasice de genul diblurilor, se leaga printr-un cablu electric la retea, se monteaza un termostat si instalarea este finalizata. Ve reusi acum sa economisesti mult spatiu in casa si nu va mai trebui sa dai bani la caldura de la calorifere care a devenit foarte scumpa.

Sistemele de incalzire prin panouri radiante se impun tot mai mult pe piata, datorita noii tehnologii care se bazeaza pe radiatiile infrarosii, aceleasi prin intermediul carora Soarele incalzeste Terra. Fara nici o exagerare, aceste panouri radiante aduc soarele în casa. Instalarea este mai mult decat facila,   nu exista tevi, calorifere, centrale sau alte asemenea accesorii.

1 comentatori

Popa Ion Bogdan PFA Wednesday, February 26, 2014 at 11:05:00 AM GMT+2

Intradevar, chiar sunt economice. eu mi-am cumparat doua astfel de panouri radiante pe hol si sunt foarte multumit de rezultate.
Sunt usor de instalat, nefiind nevoie de implinirea anumitor proceduri ca incazul centralelor.
Le recomand fara nicio retinere.

Dofollow Blog