NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Ca-n prima zi - Poezia de duminica

Ca-n prima zi


Ca-n prima zi


Corina Nica


Fior și teamă. Am ales

Dar nu știu cât e de-nţeles

Dintr-o poveste ce trăiesc.

Și câte clipe dăinuiesc

Din toate câte-ţi dăruiesc.

Ca-n prima zi mă indoiesc

Și iar mă dărui, pământesc,

Și-aș vrea să nu mă mint, firesc,

Dar știu că iar mă amăgesc.

Invăţ să pierd, dar cresc!



Ca-n prima zi - Poezia de duminica

4 comentatori

Catalin Tuesday, November 5, 2013 at 10:23:00 PM GMT+2

Frumoasa, felicitari! Simt ca aceast tip de exprimare se va pierde in curand...

Alex M Wednesday, November 6, 2013 at 3:14:00 PM GMT+2

Frumoasa. Felicitari !

Ana Tuesday, November 12, 2013 at 8:52:00 AM GMT+2

eu cred ca poezia va exista intodeauna .Frumoasa.

florentina Friday, November 15, 2013 at 4:17:00 PM GMT+2

frumos...

Dofollow Blog