NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus

Angajații multitasking

            Administrarea angajaților este una dintre cele mai mari provocări cu care au de a face managerii și responsabilii de resurse umane dintr-o companie. Fiecare angajat are anumite competențe și abilități pe care le poate folosi pentru ocuparea unui anume post. Există și numeroase cazuri în care ocuparea unui loc de muncă presupune operativitatea, sau efectuarea mai multor activități în același timp.
            Situațiile de criză sau perioadele aglomerate solicită competențe de multitasking ale angajaților, aceștia trebuie să poate face față mai multor sarcini în același timp și să își păstreze cumpătul în aceste situații.
            Dacă managerul nu cunoaște îndeajuns de bine angajatul pentru a îi cunoaște competențele de multitasking sau nu i le valorifică prin cursuri de formare, atunci riscă să piardă foarte mulți bani și să nu facă față situațiilor complicate. Un angajat cu experiență știe să prioritizeze activitățile și să își păstreze calmul în scopul de a rezolva cu succes toate sarcinile care îi revin.
                Va recomand Hrp!

0 comentatori