NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Dorinta de a renunta la ochelari

Mereu mi-am dorit sa renunt sa renunt la ochelari, imi creau un disconfort pe tot parcursul zilei. In schimb acum decand cu lentilele de contact altfel privesc lucrurile. Nici macar nu le simt ca sunt acolo. Doar absenta lor ma face sa imi amintesc ca nu le am si imi sunt necesare pe tot parcursul zilei.

Confortul este unul ridicat, mentinerea umiditatii pastrandu-se de pana la 97%. Nu am avut probleme din cauza purtarii lentilelor, cum ar fi : iritarea ochilor, sau lacrimarea. Purtarea lor nu afecteaza in vreun fel ochii. Continutul de fosforicolina - substanta care se gaseste mod natural in membrana celulelor umane - face ca lentila sa nu irite ochiul sau cornea. Toate aceste detalii nu fac decat sa duca la o vedere mult mai clara.

Comerciantii acestui produs ofera un plus de garantie tuturor celor care il cumpara, daca nu sunt multumitit de calitatea produsului il pot returna si voi primi contravaloarea lui in bani. Eu am fost multumita si inca sunt, de aceea imi permit sa va recomand si voua.
Recomand lentile de contact rosii si lentile contact pret

0 comentatori

Dofollow Blog