NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Tată, mă duc să fac binging, nu mă suna!

ce inseamna bingingPrivesc zilele astea cum o idioțenie acaparează, iar, ochii și mințile miilor de tineri. #binging de la @vodafone. Parcă aș vorbi turco-chineză, parcă noi nu mai știm nimic în limba română.

Ce înseamnă binging?

Simplu, consum compulsiv (excesiv) de ceva.

De ce mă deranjează acest termen de binging?

Pentru că lucrez cu oamenii care își formează diferite dependențe, din ce în ce mai surprinzătoare.
Pentru că binging înseamnă exact acel consum excesiv într-o perioadă scurtă, prin care un utilizator oarecare de ceva poate deveni rapid dependent de acel  ceva. Și o să vă dau un exemplu, poate la extrem, dar elocvent.
Ai plecat în vacanță în Madrid, dai de o fătucă simpatică și pe aceeași lungime de undă cu tine. Și începe distracția! Faci #binging de sex, de alcool, de distracții, de droguri. Adică ți-o pui de 100 de ori în 10 zile, bei ca porcul 100 de litri de bere în 10 zile, spargi 3000 de euro în 10 zile, iar un cui sau bongul devin inutile, căci tu ești deja pe cocaină.
Felicitări, ai devenit o legumă, dar încă nu ai aflat. Și nu o spun doar eu. O spun miile de psihiatri și psihologi:
În accepţiunea sa clinică, binge nu se referă doar la o masă copioasă sau la o beţie oarecare – el descrie o blocare temporară a butonului de „stop“ din creier. Cineva care face binge-eating poate ajunge să mănânce conţinutul unui întreg frigider într-o singură noapte, un binge-drinker consumă alcool în cantităţi uriaşe, oprindu-se doar când starea de intoxicaţie îi răpune conştiinţa, continuând să consume imediat ce se va fi trezit, zile la rând. Dr. Eugen Hriscu
Citeste mai mult: adev.ro/o7guwu

Binging pentru banii tăi, tu nu contezi oricum!

Nu știu dacă în deșteptăciunea lor, cei de la agenția de publicitate s-au gândit serios la ce imagine aduce asupra Vodafone o astfel de campanie. Este la mintea cocoșului că această campanie publicitară nu are ca scop altceva decât să acapareze mii de tineri, care să forțeze părinții să plătească pentru ca ei să fie fericiți.
Sau hai să o spunem românește: Fă-i hatârul copilului tău și plătește-ne. Și mai pe scurt: Băi, prostule, dă banii încoace, că te-am șantajat emoțional prin folosirea minții și sănătății copilului tău. 

Binging este ceva extrem de negativ

Ce mi-ar place să văd acum acele familii „fericite” cum încep să folosească termenul de binging. Și știi de ce? Pentru că ar ajuta să realizeze comportamentul lor compulsiv.
Cum ar suna să spună tatăl: - Mă duc să fac binging de țuică!  (Adică: Mă duc să mă îmbăt criță la Vasile!)
Sau mama să spună: Mă duc să fac binging de shopping!  (adică: Dacă tactu se îmbată p**ă iar, eu mă duc să-i „sparg”toți banii!)
Sau alt membru al familiei: Mă duc să fac binging! (Adică mă duc să mi-o pun la greu, iar în pauză ne uităm la filme multe, nu mă suna tată!) Asta vă sună cunoscut de undeva?

Noi să fim sănătoși, că restul trece.

Stai, că de fapt, cel mic nu este sănătos, și trebuie tratat, așa că, tu, părinte cuminte, mai scoți bani din buzunar și începi o sesiune de terapie pentru dependența de telefon la Clinica Aliat Brașov. De fapt, de ce mă plâng, bingingul îmi aduce mie de muncă. Ar trebui să fiu bucuros, nu?

38 comentatori

Marian Tuesday, July 12, 2016 at 2:35:00 AM GMT+3

binging se face cu ocazii speciale, nu ca un mod de viata

Herry Johnson Tuesday, August 2, 2016 at 1:46:00 PM GMT+3

Orice masina prezentata drept garantie la Amanet auto, pentru acordarea unui credit rapid este pastrata in conditii de maxima siguranta, in parcarea special amenajata, masina este preluata si parcata in parcul auto destinat acestui scop.

Luana Monday, August 22, 2016 at 9:59:00 PM GMT+3

AUnele agentii de publicitate fac intentionat reclame care sa enerveze la culme consumatorul.Astfel, ele fac sa se intipareasca in memoria vizuala si auditiva tot ceea ce a enervat cel mai mult. Rezultatul: reclama ramane intiparita in memoria celui care a vizionat-o.Deci scopul reclamei e atins: NU POATE FI UITATA USOR.

Inchirieri auto Bucuresti Wednesday, September 7, 2016 at 10:53:00 AM GMT+3

La cat de bine arata carnatii as face binging cu siguranta.

adi Monday, September 12, 2016 at 8:15:00 AM GMT+3

Lumea, din pacate, se duce de rapa. :(

Marcel Mitea Monday, September 19, 2016 at 5:21:00 PM GMT+3

Din pacate snobismul a devenit o boala.

Daniela Taher Tuesday, September 27, 2016 at 5:15:00 PM GMT+3

Credeam ca sunt singura care nu sufera sa auda acest termen, pe care toata lumea il foloseste acum. Ca de obicei, reclame de acest gen care indoctrineaza oamenii.

Bogdan Thursday, October 27, 2016 at 5:03:00 PM GMT+3

Eu va propun sa nu mai fiti asa "artagosi" si sa va mai destindeti putin :D

Vremea rea Sunday, November 13, 2016 at 8:57:00 AM GMT+2

daca dau un search vad ca acest binging este o expresie nouă din engleză care se referă la nevoia de a vedea filme în continuu, de exemplu mai multe episoade la rând dintr-un film serial. in fine, ciudat termen

Satu Mare Tuesday, January 10, 2017 at 10:53:00 AM GMT+2

Eu fac binging deobicei si daca nu sunt evenimente speciale ..

Executari silite si licitatii Thursday, January 19, 2017 at 4:53:00 PM GMT+2

Nu au avut prea mult succes cei de la Vodafone cu Binging :)) s-a "stins" repede reclama.

parfumuri originale Tuesday, February 14, 2017 at 11:21:00 AM GMT+2

din pacate multi oameni fac binging de alcoo, tigari, droguri etc.

TAFFY Thursday, February 16, 2017 at 3:12:00 PM GMT+2

ma durea capul cand ma uitam la acea reclama :)))

Blender ! Thursday, March 30, 2017 at 4:13:00 PM GMT+3

Da da, am rupt si eu cu reclama aia. Mai ales cand incepeau toti prietenii sa vorbeasca sa faca bin ging :)))

Cristina Thursday, April 13, 2017 at 8:30:00 PM GMT+3

Este un mod de a intra in mintea potentialilor clienti. Enervant pentru unii, atractiv pentru altii, dar atrage atentia tuturor :)

Dorin Wednesday, August 2, 2017 at 1:39:00 PM GMT+3

greu cu romana in ziua de astazi :), mai ales cand vine vorba de a imprumuta cuvinte, sau de a ne arata noi "smecheri"

blogoencicopedia Sunday, September 10, 2017 at 2:14:00 PM GMT+3

Am incercat si eu sa fac binging, dar nu nu am rezistat mai mult de 6 ore.

parfumuri ieftine Monday, September 25, 2017 at 10:11:00 AM GMT+3

eu fac binging de seriale...mai ales acum ca vine frigul

Corina Friday, September 29, 2017 at 11:36:00 AM GMT+3

Cred ca binging-ul de cultura n-ar strica deloc:))

Bybanu Tuesday, October 17, 2017 at 2:36:00 PM GMT+3

Bybanu - The King - http://bybanu.info/

cabina foto de vanzare Sunday, October 29, 2017 at 2:06:00 PM GMT+2

Nu ar strica sa facem un bingind cu cartile :)

Femei Moderne Friday, November 3, 2017 at 11:05:00 PM GMT+2

Un articol foarte interesant din punctul meu de vedere! Din acest articol am aflat lucruri noi si interesante pe care nu le stiam. Felicitari!

Marius Wednesday, November 15, 2017 at 10:19:00 AM GMT+2

Incercati sa faceti binging cand nu aveti copii, dupa e un pic mai greu, abia vezi un episod :))

parfumuri testere Monday, January 15, 2018 at 10:34:00 PM GMT+2

mamaa ce-i in poza... si numa ce-a trecut sarbatorile :))

Ioana - Trandafiri Criogenati Wednesday, March 14, 2018 at 12:19:00 AM GMT+2

Stii cand avea si best jobs reclama aia cu Joburi Joburi Joburi, Mii de joburi.. ei bine aia a fost cea mai stresanta.. toate astea pana a ajuns asta cu binging-ul :/ really?

Mobilier de birou Wednesday, April 4, 2018 at 3:16:00 PM GMT+3

Mobilier de birou Brasov - Birouri Reglabile Electric pe Inaltime

mobilier birouri Thursday, May 10, 2018 at 9:15:00 AM GMT+3

Mobilier birouri

HDcao Monday, May 14, 2018 at 6:05:00 PM GMT+3

Un articol foarte bun ;)

Cristian Baciu Monday, June 25, 2018 at 4:09:00 PM GMT+3

Frumos articol. Felicitari! Ar merge si mai bine cu un vibrator din cand in cand.

Panggang Ayam Marketing Thursday, June 28, 2018 at 11:15:00 AM GMT+3

AWESOME THE PROMOTION OF GIRL BEAUTIFUL SALES KLIK HERE

GOOD PRICE AND CHEAP
http://www.ayampanggang.net 


PLEASE PRICE DIRECTLY


http://panggangayammarketing.jigsy.com/entries/general/video-teknik-mengobati-penyakit-kurap-pada-ayam-sabung-

Mobila la comanda Monday, August 6, 2018 at 1:33:00 PM GMT+3

Mobila la comanda Brasov

Infiintare Firme Brasov Monday, August 6, 2018 at 1:34:00 PM GMT+3

Infiintare SRL Brasov

Andrei Monday, August 27, 2018 at 3:30:00 PM GMT+3

off.. ce mai pierdere de timp si bingingul asta..

Cristi Monday, September 10, 2018 at 9:31:00 PM GMT+3

E in "trend" :) cam asa vor sa ne transforme in "masa votanta" , sa uitam de chestiile importante in viata..

Marius Tuesday, October 23, 2018 at 12:47:00 PM GMT+3

Acesta este tot un element importat din Vestul binefacator si open-minded...

Sorina Wednesday, January 13, 2021 at 1:41:00 AM GMT+2

Sa mai postati si in 2021!

Alexandra Tuesday, March 22, 2022 at 1:48:00 AM GMT+2

Super contentul, big like!

Anonymous

Am încercat mai mult să fac relația noastră să funcționeze, dar soțului meu nu părea să-i pese. și s-a despărțit de mine. Eram confuz și nu știam ce să fac din nou, mai degrabă am luat legătura cu Dr. DAWN. El a făcut o vrajă de dragoste care l-a făcut pe soțul meu să se întoarcă la mine, Acum suntem foarte fericiți de noi înșine. Dr DAWN l-a făcut să realizeze cât de mult ne iubim și avem nevoie unul de celălalt, acest bărbat este pentru REAL și pentru bine. De asemenea, el vă poate ajuta să vă remediați relația ruptă. Contactați-l pe Whatsapp: +2349046229159
E-mail: dawnacuna314@gmail.com

Dofollow Blog