NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

În noi stă iertarea - Poezia de duminica

In noi sta iertarea



În noi stă iertarea


Corina Nica


Suntem tot noi doi, la final

De episod sentimental.

Tu ești iertat, eu știu să uit

Tu nu mai minți, eu nu ascult.

Tu n-ai păreri, eu n-am dureri

Și am uitat de tot ce ieri

Părea atât de nefiresc

Să te urăsc, să te iubesc.

Și ce folos că ne-am ucis

Și vorbe grele ne-am tot zis?

Și ce folos că ne-am rănit

În tot ce noi doi am iubit?

Păreri de rău sunt fără glas

Și nici atât nu ne-a rămas.

Rămâi tu cu tristețea ta

Și eu cu tinerețea mea.

Renunț la dreptul de a fi

Un gând al tău pentru o zi.

Demisionez din lista ta

Pentru-a urma menirea mea.

De azi iubesc, de azi trăiesc,

Și toate capătă-nțeles!



În noi stă iertarea - Poezia de duminica

0 comentatori

Dofollow Blog