NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Partia de schi Covasna -camere video live 2012

Update: Pârtia de schi Covasna are acum 1400 de metri.
Amănunte tehnice aici. Tot acolo veti găsi şi noua adresă a camerei video online de pe pârtia de schi Covasna.

Pentru cei curioşi, sunt montate 4 camere web pe pârtia de schi Covasna, ce le puteţi urmări mai jos.











Sursa: pagina primariei orasului Covasna
TinaR - VIP

O sa ma intrebati ce este asta. Si o sa va raspund: Un inceput. Partia de schi Covasna, tocmai a fost inaugurata, ma rog, este doar la jumatate de drum, dar se poate folosi. Pentru cei ce doresc detalii tehnice: lungime 400 m, latime 35m, inclinare medie 13% (maxima 17%), suprafata 1 ha, grad de dificultate usor.




Pentru cei curiosi captura de imagine live (apasati F5 pentru imagine noua):
Nota: Pot exista perioade in care camera sa nu fie online, astfel nici capturile de imagine nu vor putea fi servite in timp real. Incercati sa reveniti mai tarziu.
Pentru voi, ceilalti, cateva fotografii:


Partia de schi Covasna
Partia de schi Covasna
Partia de schi Covasna
Partia de schi Covasna
Kovasznai sipaja
Partia de schi Covasna
Kovaszna sipaja
Partia de schi Covasna
Partia de schi Covasna
Patinoarul de langa partia de schi Covasna
Partia de schi Covasna

Pentru ca ieri am ajuns la aceste conditii, va trebui azi sa mai revin, si sper ca va voi aduce alte fotgrafii, mai de calitate si mai expresive, despre acest loc de distractie.

18 comentatori

Doru Wednesday, January 4, 2012 at 8:53:00 AM GMT+2

Pentru un schior imaginile sunt o sporire a aşteptărilor ...
Mulţumesc!

adriana Wednesday, January 4, 2012 at 9:22:00 AM GMT+2

La multi ani!
Partie!!!!!

Unknown Wednesday, January 4, 2012 at 9:23:00 AM GMT+2

Frumoasă zonă.

Max Peter Wednesday, January 4, 2012 at 10:23:00 AM GMT+2

După ce mi-am cam paradit... "profundorul" la o lecţie de iniţiere, n-am mai încercat să schiez... :)))
Fără îndoială că orice nouă facilitate de acest gen e binevenită pentru turişti, dar şi pentru localnici.

florin Wednesday, January 4, 2012 at 4:39:00 PM GMT+2

este bine ca s-a facut asa ceva, si eu am vrut sa-mi petrec craciunul acolo dar pana la urma am ales vatra dornei, si am facut si eu cateva poze pe acolo dar nu la partie pentru ca in zona respectiva partiile nu sunt ceva noutati.

Friv Wednesday, January 4, 2012 at 8:48:00 PM GMT+2

sa speram ca se va si continua la fel de bine, peste 2 sapt am de gand sa schie in Arieseni :)

Costin Comba Wednesday, January 4, 2012 at 10:19:00 PM GMT+2

Schiurile si placa sa treaca la treaba.

buldysor Thursday, January 5, 2012 at 12:27:00 PM GMT+2

frumoasa investitie, din pacate iarna aceasta nu avem zapada, deci nu putem profita la maxim de aceste partii noi lansate

george Tuesday, January 31, 2012 at 7:24:00 PM GMT+2

no more predeal ^^

Nicolae Tuesday, December 10, 2013 at 1:27:00 PM GMT+2

Pentru unii, ca mine, 1400 de metri inseamna chiar mult. :-)

Ricardo Wednesday, December 11, 2013 at 5:39:00 PM GMT+2

A-nceput de ieri sa ninga, azi a stat; de ce-o fi stat? La zapada m-am distrat.

Vlad Mester Friday, December 20, 2013 at 4:14:00 PM GMT+2

Vine, vine, vine, vine iarna! Abia astept sa ajung din nou la schi. Nu in Covasna dar oricum, pe schiuri. Iarna frumoasa si voua!

Paul Tuesday, December 24, 2013 at 10:07:00 AM GMT+2

Presupun ca e cheala acum, chiar daca maine de Craciunul, nu? cu 10 grade la munte si -5 grade celsius la campie, mai degraba faci patinaj la ses decat sa te dai cu schiurile.

Mircea Friday, January 3, 2014 at 7:48:00 PM GMT+2

E doar cu zapada naturala sau sunt si tunuri disponibile in locatie? La ora asta de seara nu se vede nimic in imagini, doar niste punctulete galbene care licaresc.

Laurentiu Monday, January 6, 2014 at 4:15:00 PM GMT+2

Anul acesta nu prea ai ce face in zona, zapada naturala lipseste cu desavarsire. Oricum, ne putem mandri cu una dintre cele mai frumoase zone ale tarii.

Florin Monday, January 13, 2014 at 10:08:00 PM GMT+2

Nu arata deloc rau cu zapada aia batatorita...

Attila Monday, January 20, 2014 at 12:21:00 AM GMT+2

Aveti zapada?

bucuresti Friday, November 14, 2014 at 4:08:00 PM GMT+2

Ai schiat pe partia de la Covasna?

Dofollow Blog