NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Ce ce re re ce -versuri. E Gustavo Lima -Balada Boa

Iata inca o piesa in topuri, cu refren Tche tcherere tche tche (mai pe romaneste: Ce ce re re ce ...). Se numeste Balada Boa, si este al artistului David Lima. Iata si versurile, in original si traducerea lor:


David Lima - Balada Boa

Eu ja lavei o meu carro, regulei o som
Ja ta tudo preparado, vem que o brega a bom
Menina fica a vontade, entre e faca a festa
Me liga mais tarde, vou adorar, vamos nessa

Gata, me liga, mais tarde tem balada
Quero curtir com voce na madrugada
Dancar, pular ata o sol raiar.

Gata, me liga, mais tarde tem balada
Quero curtir com voce na madrugada
Dancar, pular que hoje vai rolar.

Tche tcherere tche tche,
Tcherere tche tche,
Tcherere tche tche,
Tchereretche
Tche, tche, tche,
Gustavo Lima e voce

Se voce me olhar vou querer te pegar
E depois namorar, curticao
Que hoje vai rolar...

Gata, me liga, mais tarde tem balada
Quero curtir com voce na madrugada
Dancar, pular ate o sol raiar.

Gata, me liga, mais tarde tem balada
Quero curtir com voce na madrugada
Dancar, pular que hoje vai rolar.

Tche tcherere tche tche,
Tcherere tche tche,
Tcherere tche tche,
Tchereretche
Tche, tche, tche,
Gustavo Lima e voce...





David Lima - Balada Boa


Masina mea este deja spalata, casetofonul este pregatit
Totul este gata, vino cu mine, pentru ca sunetul aici este excelent
Fata, nu fi timida, sari in masina si sarbatoreste
Doar suna-ma mai tarziu, voi adora asta, asa ca haide...

Iubito, suna-ma, va fi petrecere in seara asta
Vreau sa petrec alaturi de tine pana noaptea tarziu
Dansand si sarind
Pana ce rasare soarele

Iubito, suna-ma, va fi petrecere in seara asta
Vreau sa petrec alaturi de tine pana noaptea tarziu
Dansand si sarind
Pentru ca in seara asta va fi

The "ce ce re re re ce ce ce"
Cerere ce ce,
Cerere ce ce,
Cererece
Ce, ce, ce,
Gustavo Lima şi tu

Daca te uiti la mine, voi vrea sa te ating
Si in continuare, sa o fac lata cu tine sa ma distrez
Pentru ca in seara asta va fi

Iubito, suna-ma, va fi petrecere in seara asta
Vreau sa petrec alaturi de tine pana noaptea tarziu
Dansand si sarind
Pana ce rasare soarele

Iubito, suna-ma, va fi petrecere in seara asta
Vreau sa petrec alaturi de tine pana noaptea tarziu
Dansand si sarind
Pentru ca in seara asta va fi

The "ce ce re re re ce ce ce"
Cerere ce ce,
Cerere ce ce,
Cererece
Ce, ce, ce,
Gustavo Lima şi tu

19 comentatori

Alina Monday, May 21, 2012 at 9:54:00 AM GMT+3

Deci suna precum o melodie de a lui Snoop tradusa in Romana :))

Dana Monday, May 21, 2012 at 1:41:00 PM GMT+3

Doamne ce fel suna :))))

Tac Monday, May 21, 2012 at 2:24:00 PM GMT+3

Inca o melodie comerciala, care are succes 3 luni, timp in care ne ameteste de cap de cate ori e data la radio. Ce pot sa zic, se pare ca melodiile fara sens si mesaj prind la public.

Bogdan Tuesday, May 22, 2012 at 6:55:00 PM GMT+3

E amuzanta piesa asta dar cred ca originalul lasa alta impresie ascultatorilor probabil pentru ca e foarte haios sa aud lumea cantand "ce ce re re ce" :))

Alin Wednesday, May 23, 2012 at 1:17:00 PM GMT+3

Este o melodie latino, treaba care pe noi ne atrage. Este normal sa dam din solduri cand o auzim:D

cosmincol Thursday, May 24, 2012 at 11:40:00 PM GMT+3

Superb ! Multumim !

Emanuela Friday, May 25, 2012 at 3:37:00 PM GMT+3

Draguta melodie..nu cautasem traducerea pana acum:)

Sonya Monday, May 28, 2012 at 11:36:00 AM GMT+3

Foarte taree!!:)

Laurentiu Tuesday, May 29, 2012 at 8:29:00 PM GMT+3

Decat aia cu 'ai se eu te pego', cred ca suna mai ok maneaua asta :))

Alex Wednesday, May 30, 2012 at 8:37:00 PM GMT+3

Astea is melodii facute la minut!Oriunde mergi auzi melodia asta e ca un fenomen muzica asta ,manele in alta limba!

Raluca Thursday, May 31, 2012 at 10:39:00 AM GMT+3

Niste tampenii...astea sunt melodii? dar au succes nu-mi dau seama cum si de ce au dar au...

Elena Friday, June 1, 2012 at 11:41:00 AM GMT+3

Am auzit ca s-a facut si o manea dupa melodia asta:)

Maria Friday, June 1, 2012 at 3:17:00 PM GMT+3

Dupa ce melodii nu s au facut manele? daca pana si dupa j.lo....

Simona Wednesday, June 6, 2012 at 1:12:00 PM GMT+3

Vai cum suna asta...mare porcarie!

Razvan Monday, June 11, 2012 at 2:04:00 PM GMT+3

Daca o canti in Romana, n-ai nici o sansa..

Anonymous

foarte frumoasa imi doresc sa fiu si eu vedeta ca el pt ca cand a avut concert in bucuresti eu am cantat cu el pe scena

Mihai Tuesday, June 19, 2012 at 7:28:00 PM GMT+3

Imi place atat de mult ritmul melodiei!

rogaine Tuesday, July 24, 2012 at 3:45:00 AM GMT+3

Interesanta melodie si frumos ritm

Minoxidil Thursday, October 11, 2012 at 4:12:00 PM GMT+3

Melodia care a innebunit lumea.Acestea sunt melodii de sezon care dupa cateva luni sunt inlocuite de altele si tot asa.Oricum este super.

Dofollow Blog