NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Ce inseamna Ai se eu te pego? De te-as prinde ... ?

Lenjeria Mea

Ce inseamna Ai se eu te pego? Este ceva de genul "de te-as prinde"? Ah, da, sunt doua variante: "ce ti-as face/ De te-as prinde" si "De te-as prinde, ce te-as ...", dar am impresia ca si aici se foloseste prima varianta cu aplicabilitate in a doua (cunoasteti cele doua variante de videoclip: "Tonight, I'm gonna love you", si acolo a avut succes prima varianta cu aplicabilitate in a doua).
Dar iata versurile traduse (Versurile originale dupa videoclip):
Ai se eu te pego


Doamne, Doamne, 
în felul ăsta mă omori
Ah, dacă te prind, 
Ah, ah, dacă te prind! 

Deliciu, deliciu, 
în felul ăsta mă omori
Ah, dacă te prind, 
Ah, ah, dacă te prind!

Sâmbătă, in club, 
Multimea a început să danseze
Si a trecut cea mai frumoasă fată.
Mi-am facut curaj si am inceput sa vorbesc:

Doamne, Doamne, 
în felul ăsta mă omori
Ah, dacă te prind, 
Ah, ah, dacă te prind! 


Deliciu, deliciu, 
în felul ăsta mă omori
Ah, dacă te prind, 
Ah, ah, dacă te prind!

Sâmbătă, in club, 
Multimea a început să danseze
Si a trecut cea mai frumoasă fată.
Mi-am facut curaj si am inceput sa vorbesc:

Doamne, Doamne, 
în felul ăsta mă omori
Ah, dacă te prind, 
Ah, ah, dacă te prind! 


Deliciu, deliciu, 
în felul ăsta mă omori
Ah, dacă te prind, 
Ah, ah, dacă te prïnd!


Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai, se eu te pego,
Ai, ai, se eu te pego

Delícia, delícia
Assim você me mata
Ai, se eu te pego
Ai, ai, se eu te pego

Sábado na balada
A galera começou a dançar
E passou a menina mais linda
Tomei coragem e comecei a falar

Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai, se eu te pego
Ai, ai se eu te pego

Delícia, delicia
Assim você me mata
Ai, se eu te pego
Ai, ai, se eu te pego

Sábado na balada
A galera começou a dançar
E passou a menina mais linda
Tomei coragem e comecei a falar

Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai, se eu te pego
Ai, ai se eu te pego

Delícia, delicia
Assim você me mata
Ai, se eu te pego
Ai, ai, se eu te pego

33 comentatori

Kizi Sunday, April 1, 2012 at 1:11:00 PM GMT+3

da stiu, la cat de penibila suna in varianta romaneasca, pe atat este de surprinzatoare in Spaniola (parca in spaniola ii..)

alfa Sunday, April 1, 2012 at 1:20:00 PM GMT+3

Mda... e in portugheza si ma seaca cumplit si in original, dar in romaneste e exact o manea

Razvi Sunday, April 1, 2012 at 2:44:00 PM GMT+3

Unii mai vorbesc cu subinteles sau mint deci se poate intelege practic orice.

Ionut Costea Sunday, April 1, 2012 at 7:56:00 PM GMT+3

Deci suna ca o manea

David Monday, April 2, 2012 at 1:00:00 AM GMT+3

nu prea imi place piesa si instrumentalu seamana perfect cu o manea nu stiu de ce lumea promoveaza tot felu de piese care nu sunt asa bine concepute ...

Floria Ana Monday, April 2, 2012 at 12:22:00 PM GMT+3

Nu inteleg totusi de ce a prins asa tare aceasta melodie. La vara oare ce varianta o sa fie?

Andrei Tuesday, April 3, 2012 at 2:47:00 PM GMT+3

In romana parca nu suna asa de bine. Desi la inceput eram innebunit dupa melodia asta, acum a inceput sa imi displaca.

popa ionela Tuesday, April 3, 2012 at 10:48:00 PM GMT+3

Da, are foarte multa audienta aceasta piesa.Spaniolii o adora daca s-ar putea numai melodia asta sa se puna, am vazut la toate evenimentele care se fac numai aceasta melodie o canta.

Adrian Wednesday, April 4, 2012 at 9:02:00 AM GMT+3

Eu chiar nu inteleg de ce atata valva pentru aceasta melodie. Linia melodica, mai treaca mearga, insa versurile sunt varza

Laurentiu Wednesday, April 4, 2012 at 6:23:00 PM GMT+3

Inca e zarva cu o melodie care are niste versuri mai mult aruncate decat gandite...ascultati muzica anilor '80 si atunci sa vedem daca se pot compara in vreun fel.

Ionut Cristian Wednesday, April 4, 2012 at 6:31:00 PM GMT+3

In romana suna bine,dar varianta manea.Am auzit ca acum ar mai fi o melodie de genu asta dar nu stiu cum se numeste.

Alina Thursday, April 5, 2012 at 1:17:00 AM GMT+3

Sincer nu inteleg ce sens are melodia in sine pe mine nu ma atrage

Ionut Friday, April 6, 2012 at 3:49:00 AM GMT+3

Melodia a fost in top, nu stiu daca mai este nu sunt un fan al muzicii de-astea, dar am auzit niste amici ca Romanii nostri ingenios au scos si o manea dupa melodia asta. Romania tara tuturo posibilitatilor...

Siesta Friday, April 6, 2012 at 10:40:00 AM GMT+3

La inceput cand a aparut melodia mi s-a parut simpatica, un pic diferita fata de toate pacanelele de pe radio. Dar deja incep sa o aud o data la 5 miniute pe 5 posturi de radio diferite si ma enerveaza teribil. Oricum in mai putin de 1 an nu o sa mai vorbeasca nimeni desprea ea, dar melodiile cu adevarat bune raman in timp. Oricand as asculta cu placere un Bon Jovi de exemplu.

Rebeca Friday, April 6, 2012 at 2:18:00 PM GMT+3

Chiar interesanta traducerea :P

Marian Friday, April 6, 2012 at 4:55:00 PM GMT+3

Se pare ca prin astfel de melodii inteleg brazilienii genul muzical numit Pop.Dupa cum poate ca ati vazut a aparut o melodie asemanatoare ca ritm dar cu interpret diferit,Gusttavo Lima,deci daca asta e la moda asta se asculta.

Rete Friday, April 6, 2012 at 6:55:00 PM GMT+3

O melodie draguta care va fi uitata la fel de repede cum a aparut

Eugen Friday, April 6, 2012 at 10:48:00 PM GMT+3

Mai bine nu stiam care e traducerea...

Cosmin Saturday, April 7, 2012 at 10:34:00 PM GMT+3

In romana suna bine, dar varianta manea.

Oana Monday, April 9, 2012 at 4:26:00 PM GMT+3

da da da maxim de bine suna pfff :)))))

Alexandra Tuesday, April 10, 2012 at 9:49:00 AM GMT+3

ma amuza o mare parte din comentarii , toti spun ca nu le place aceasta melodie ,dar sant mai mult ca sigura ca mai toti au admirat fetele din clicp si au ascultat melodia de mai multe ori ... :)

stefan Tuesday, April 10, 2012 at 2:56:00 PM GMT+3

nu imi place melodia, nu stiu de ce cei mai multi o asculta asa des

Mihaela Tuesday, April 10, 2012 at 3:13:00 PM GMT+3

cine face versuri fara logica si gresite din pct de vedere gramatical???

R:manelistul:D

Yamasha Wednesday, April 11, 2012 at 8:08:00 AM GMT+3

Manea 2.0 ai si te pego

Anca Thursday, April 12, 2012 at 2:03:00 PM GMT+3

am auzit varianta in romana si nu mi-a placut asa cum nu-mi place nici originala

Daniel Thursday, April 12, 2012 at 10:32:00 PM GMT+3

Sincer mie mi se pare o piesa "idioata", insa ritmul prinde si cred ca de aceea are success!!!

Marian Friday, April 13, 2012 at 11:09:00 AM GMT+3

Pe mine m-a stresat la culme melodia asta. Bine ca nu se mai aude niciunde

Valentin Draganescu Friday, April 13, 2012 at 11:29:00 AM GMT+3

Aiurea traducerea :))

Anemona Saturday, April 14, 2012 at 9:20:00 PM GMT+3

Este o mare rusine pentru portughezi si brazilieni. Am o prietena din Portugalia care mi-a zis ca este satula pana peste cap de aceasta prostie!

Steluta Wednesday, April 25, 2012 at 12:52:00 PM GMT+3

o mare tampenie care este destul de ascultata de catre romani...

Invizibil Wednesday, May 16, 2012 at 10:27:00 PM GMT+3

E marfa melodia chiar daca in romana suna mai ciudat, oricum cei ce doresc sa o asculte in romana exista si varianta manea:))

Sergiu Saturday, June 16, 2012 at 1:31:00 AM GMT+3

"Ai se eu te pego" inseamna ca am dat de naiba.

Daniel Tuesday, September 18, 2012 at 8:35:00 PM GMT+3

Ce ma bucur ca s-a terminat fara, iar melodia asta a incetat sa mai cante!

Dofollow Blog