NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

România mea - Poezia de duminică


România mea


de Corina Nica

Tu, Ţara mea în care m-am născut
Şi-am plâns şi am muncit şi am crescut,
Mi-eşti dragă ca o mamă-ndurerată
Pe care n-o voi părăsi vreodată.

Aici sunt limpezi ceruri şi izvoare,
Aici sunt oameni buni şi munţi şi mare,
Aici mai cântă păsări în păduri
Și mama coace pâini şi prăjituri.

Aici vecinu-ţi spune sărut-mâna
Și trece cu foloase săptămâna.
De ajutor ţi-e fiul tău în toate
Și cu credinţă te ajuţi c-un frate.

Bucata ta de pâine-i preţioasă
Dar fericit eşti când o-aduci pe masă.
Și poate n-ai averi şi nici dorinţe,
Dar ai valori şi vise şi credinţă.

Tu, Ţara mea, iubită ca o mamă,
Am să-ţi clădesc din versuri o icoană
Şi-am să vorbesc de tine-n lumea toată,
De România mea îndurerată!

21 comentatori

Valean Saturday, December 1, 2012 at 12:34:00 PM GMT+2

Bloggerii sunt compatrioti. Din ce in ce mai bine pentru Romania. Am o presimtire ca tara asta se misca parca tot mai bine. Mai ales noi cei din online, nu o ducem chiar rau....

Unknown Sunday, December 2, 2012 at 4:17:00 PM GMT+2

Graitoare imagine, frumoasa poezie!
La multi ani Romaniei noastre dragi!

Robert Monday, December 3, 2012 at 4:36:00 AM GMT+2

Frumoasa poezie, la cat mai multe !

Ana- Monday, December 3, 2012 at 5:01:00 PM GMT+2

ce poezie, cat patriotism!!!foarte frumos!

Radu Monday, December 3, 2012 at 7:11:00 PM GMT+2

Frumoasa poezie, intr'adevar iti inspira patriotismul.

nouatigaraelectronica Wednesday, December 5, 2012 at 12:25:00 PM GMT+2

Foarte tare poezia. Sunt multe lucruri nu tocmai bune la noi in tara dar sa nu uitam ca avem lucruri care alte tari viseaza sa le aiba. SUNT MANDRU CA SUNT ROMAN !

Marius Thursday, December 6, 2012 at 12:15:00 AM GMT+2

Superbe versuri si cat se poate de adevarate. Felicitari

Bogdan Thursday, December 6, 2012 at 2:40:00 AM GMT+2

Felicitari pentru poezie, mai rar mai gasesti compozitori buni in zilele noastre.

ionel Thursday, December 6, 2012 at 2:15:00 PM GMT+2

E buna poezia, dar imaginea e foarte tare :))

Daniela Thursday, December 6, 2012 at 3:15:00 PM GMT+2

E doar paradisul pro,os cand am iesit din comunism... spor la scris

Bogdan Thursday, December 6, 2012 at 3:17:00 PM GMT+2

Frumoasa poezia. Felicitari. Pacat ca nu o mai iubeste multa lume.

Vlad Thursday, December 6, 2012 at 6:12:00 PM GMT+2

Interesanta poezia, la cat mai multe ;))

Laurentiu Friday, December 7, 2012 at 11:33:00 AM GMT+2

Faine versurile! Sper sa aud candva si alte reformulari, nu tara in care am plans si am muncit din greu :D

Catalin Friday, December 7, 2012 at 3:03:00 PM GMT+2

Inca mai sunt patrioti, ma bucur sa vad asta. Foarte frumoasa si adevarata poezia... scrisa cu mult suflet.

Alina Sunday, December 9, 2012 at 7:51:00 AM GMT+2

Poate ca romanii incep sa constientizeze cu adevarat ca trebuie sa lupte pentru tara lor si sa faca ceva , nu doar sa stea cu mainile in san.

inchirieri de masini Sunday, December 9, 2012 at 11:26:00 AM GMT+2

Felicitari pentru aceste versuri. Esti un adevarat talent ! Iti doresc succes in continuare in ceea ce faci ... si sa scrii cat mai multe astfel de versuri frumoase.

Robert Sunday, December 9, 2012 at 1:58:00 PM GMT+2

O, Romania...dulce Romania.
Felicitari pentru creatie!

Online Programs Thursday, December 13, 2012 at 8:01:00 PM GMT+2

O poiezie foarte frumoasa, ai talentul necesar pentru oscar.

Enache Friday, December 14, 2012 at 3:28:00 PM GMT+2

E buna poezia. Te salut generatie in blugi!

Punta del Este Real Estate Monday, December 17, 2012 at 10:01:00 AM GMT+2

Cine a compus poezia? Este idealista... cu totii ne-am dori sa fie asa... can-n filme sau ca-n poezii, dar, viata bate filmu' si iarna nu-i ca vara...

Sandu Wednesday, December 19, 2012 at 12:53:00 PM GMT+2

Frumoasa poezie, frumoasa tara!

Dofollow Blog