NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Obiectivele USL incheiate. Atât? Si ce au promis rămâne pe altădată?

Declaraţii USL, declaraţii ARD, tot ce iţi doreşti (sau nu) găseşti la TV. Vin doar cu câteva întrebări. USL declară că este cea mai importantă zi şi că au încheiat cu succes obiectivele electorale. Cum? Adică tot ce era pe listă este rezolvat? Sau că vom vedea de acum adevăratele obiective transpuse în practică.
Un lucru este cert. Mi-e teamă. Mi-e teamă pentru noi. Pentru că vom deveni, vrem sau nu, Noua Grecie. Criză, lipsa banilor şi tot tacâmul. În schimb, m-ar mira ca EU să încerce să ne salveze. Cum argumentez?
Ascultaţi atent declaraţiile marilor candidaţi. Nu au fost în stare nici măcar să îşi pregătească câte un discurs, pentru ambele variante, de câstig sau de pierdere a alegerilor. Şi îmi e teamă şi sunt scârbit de oamenii care se orientează pe moment şi promit celui de faţă ceea ce doreşte, fără ca apoi să nu se ţină de cuvânt.
Viitorul votat începe de la Târgu Jiu? Cu debnadada şi ilegalităţile pe care au "dreptul" de a le impune (pentru cârcotaşi -vezi istoria şi impactul asupra românilor de pretutindeni).

Scorul scuză mijloacele

Aşa ceva se înţelege din discursul unui distins candidat. Doar că: "cine ridică sabia de sabie va muri?". WTF?!? Începem deja politica bâtei şi a tăcerii? Reconstrucţie? Dar unde te găseşti stimabile? Noi am lucrat şi am adus bani pentru ca voi să puteţi fi acolo. Constituţia României este veche şi reflectă exact ceea ce doreşte poporul, iar timpul i-a arătat valoarea. Dar aud că şi ea trebuie modificată! A suferit şi ea, săraca, de o sută de ani nu mai face faţă cerinţelor. Criza a făcut-o să nu mai fie actuală ... WTF?!?

Mi-e frică, sincer ...

Mă bucur că aceşti politicieni nu au fost în stare să îşi pregătească un discurs. Căci în felul acesta, pot vedea şi înţelege ce ne aşteaptă. Exodul, fraţilor. Aici par să spună ce vor încă de la început, că vor face. Vor face ce vor, iar dacă legea nu le permite, modifică legea. Iar dacă nu este ceva comstituţional, modifică şi constituţia.

Dumnezeu să ne aibă în pază

Coerenţa declaraţiilor lasă de dorit. Liderii diferitelor partide spun lucruri total diferite. Este doar întrebare de timp până când acestea ajung pe masă şi atunci vor creea furtuni pe care le vom plăti cu vârf şi îndesat. Spun: Dumnezeu să ne aibă în pază, căci este singurul lucru ce nu doresc ei să modifice, cel puţin la nivel declarativ (timpul ne va arata ce se va mai întâmpla). Şi tot timpul este cel ce ne va da, sperăm, oameni cu integritate, ce se ţin de cuvântul pe care îl dau şi care nu se comportă ca un suferind de tulburări bipolare (tulburări de personalitate ce nu par să îngrijoreze pe nimeni).

Ne este teamă de normal

Da, este adevărat, ne este teamă de normal. Dar despre asta vă voi vorbi altădată. Căci sunt multiple domenii ce le voi atinge. Acum, ca un om simplu şi normal pot spune doar atât: mi-e teamă pentru că sunt normal.

P.S.: Nu este politică, ci doar o scurtă analiză a eclaraţiilor date de diverşi politicieni, trecute prin filtrul omului muncitor.

11 comentatori

Ana- Monday, December 10, 2012 at 4:04:00 PM GMT+2

nici eu nu stiu ce se va alege de noi, acum ca au castigat ei...sper sa treaca si anii astia si sa fie bine in final.

Enache Monday, December 10, 2012 at 9:39:00 PM GMT+2

Noi nu mai avem cum sa intram in criza (ca Grecii). Aici este un fel de criza continua. Am inteles ca 2013 va fi un an teribil. Fiecare an tot mai rau...

Bianca Georgescu Tuesday, December 11, 2012 at 3:11:00 AM GMT+2

E foarte aiurea dupa atatia ani sa n-ai pe cine alege! Ca despre incredere in politicieni nu poate fi vorba. Ne incredem in Dumnezeu!

Diana Wednesday, December 12, 2012 at 1:23:00 AM GMT+2

N-am nici un argument sa cred ca va fi bine, insa din prea mult optimism spun ca va fi bine..

Matei Wednesday, December 12, 2012 at 3:02:00 AM GMT+2

Eu vad aceleasi fete de 20 de ani. Mai apar unii noi dar nu le trebuie mult sa se murdareasca.

Presedintele Patriei Thursday, December 13, 2012 at 1:33:00 PM GMT+2

Pai singurul lor program de guvernare a fost - JOS BASESCU. Pana la urma nu l-au dat jos nici pe Base si pe de deasupra vor sa aduca si UDMR-ul la putere. Nu cred ca vom ajunge ca si Grecia pentru ca la noi dupa ce vor fura cat se va putea se vor pune din timp pe taieri de salarii, pentru ca guvernarea Basescu le-a lasat o mostenire grea, nu-i asa?

Semo Thursday, December 13, 2012 at 4:40:00 PM GMT+2

Hehe, pai de-asta n-am votat niciodata in viata mea.
Despre ce schimbare vorbiti? Ei sunt la guvernare de 6 luni, timp in care s-au ocupat doar sa-l dea jos pe Basescu, problemele noastre agravandu-se intre timp.
Cresc taxele, cresc impozitele, sunt curios ce vor mai face cand nu vor mai avea vinovatul de serviciu, Basescu ?

Ovidiu Friday, December 14, 2012 at 5:51:00 PM GMT+2

Aiurea rau cu guvernu asta..

Valean Saturday, December 15, 2012 at 8:46:00 AM GMT+2

Tin cu USL pentru ca ceilalti n-au facut nimic si de asta trebuie sa le dam o sansa sa vedem daca produc ceva. Daca nu altii.

Eugen Monday, December 17, 2012 at 3:07:00 PM GMT+2

Ei incearca si nu prea pot ca nu au cu ce... suntem o tara saraca si nu ne permitem sa rezolvat totul dintr-o data... Oricum si Usl-ul o sa sure in draci.. La noi nici un parttid nu o sa fie vreodata corect....

Radu Patriciu Saturday, October 26, 2013 at 12:00:00 AM GMT+3

Nu ti-ai dorit niciodata sa pleci din tara asta si sa nu te mai uiti inapoi? Nu esti inca total dezgustat? Eu am depasit deja pragurile astea, ma pregatesc de plecare.

Dofollow Blog