NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Cand nu raspunde la telefon, ce face?


Tare curiosi suntem. Daca nu raspunde la telefon persoana apelata, primul lucru la care ne gandim este: "Ce face?". Daca este o persoana apropiata, cam ghicesti, iar daca este doar o cunostinta, atunci incerci sa ghicesti. In orice caz, aceasta inventie numita telefon mobil este menit sa ajute oamenii sa comunice, dar are efecte negative asupra relatiilor dintre oamnei prin folosirea sa excesiva. 
Fiind un potential instrument de control, multa lume considera ca este "dreptul" lor sa incerce sa controleze viata celuilalt prin folosirea excesiva a telefonului mpbil. Cu cat este mai apropiata persoana, cu atat "dreptul" de control este mai mare. Astfel, intr-o convorbire cu o cunostinta, ai "dreptul" de a intreba cateva lucruri. Ce nu se prea foloseste in ziua de azi este intrebarea: "Deranjez?". Desi suna aiurea, un raspuns: "Nu, sunt la munca" nu scurteaza convorbirea (desi semnificatia raspunsului este "Spune pe scurt, incerc sa te ascult"), ci, paradoxal, duce la o alta intrebare: "Poti vorbi?". La telefonul mobil daca raspund cu: "Da, am gura" face interlocutorul sa se simta jignit. Nene, am raspuns, deci pot vorbi. Scurt si la obiect, ca la munca nu ma plateste ca sa stau la povesti cu tine.
Cand nu raspunde la telefonul mobil, cel apelat poate sa fie, in cele mai multe cazuri, ocupat. Daca nu esti o persoana sacaitoare, lipsa raspunsului are doar aceasta cauza. Munca, plimbare, oriunde ar fi, omul comunica cu persoanele din jurul sau. In mod normal, bunele maniere spun ca se clasifica importanta apelului de catre cel ce a fost apelat, dupa care cere acordul celor din jur sa raspunda la telefon. Chiar am intalnit persoane care, dupa ce mi-au dat acceptul de a raspunde la telefon, au parasit camera pentru 2 minute. Bine-nteles, persoanele respective sunt sau au fost prin Vest. 
Cand nu raspunde la telefonul mobil, persoana apelata se poate afla intr-o convorbire cu o cunostinta, un prieten, orice. Daca a decis ca nu raspunde, respecta-i decizia, si, daca nu este urgent, asteapta sa te sune inapoi. Fara ranchiuna si fara prejudecati. Faptul ca iti este prieten sau mebru al familiei nu iti da dreptul de a il judeca. Pe de alta parte, va povestesc un aspect la care sunt persoane care nu se gandesc la ce situatie creeaza. O familie, sot, sotie, copii, se intalnesc cu o ruda apropiata, cu care nu au stat de vorba de mai mult de o luna. Dupa salut, urmeaza intrebarea, de bun simt: "Ce mai faceti?". In acest timp, suna telefonul mobil al rudei, care, paradoxal, isi ia ramas bun si raspunde la telefon. Unul dintre copii, pe buna dreptate, intreaba de ce se supara pe ea ruda respectiva. Ii poti explica ca nu se supara, ca este ocupata, dar ruda respectiva face aceeasi figura in mod repetat, chiar si in vizita la familia respectiva. Din 20 de minute, a vorbit cu gazdele 5 minute, restul la telefon. Iar la o vizita la ea, din 15 minute, 5 minute le-a petrecut cu oaspetii, restul la telefon. Aceeasi ruda a batut recordul atunci cand m-a chemat sa o ajut si, desi i-am spus ca am putin timp la dispozitie, am mers la ea pentru a sta in hol 15 minute pentru a termina o convorbire telefonica, iar in momentul in care a vrut sa spuna despre ce este vorba, a sunat iar telefonul. Si a raspuns! Am plecat, bine-nteles, dar intrebarea rudei este daca avem ceva cu ea, de o evitam.
Cand nu raspunde la telefonul mobil, persoana apelata s-ar putea sa fie la volan. Sau la toaleta (sunt sigur ca nu ti-ar face placere sa auzi cum trage apa in timp ce vorbeste cu tine). Treaba cu vorbitul la telefonul mobil in timp ce conduci nu este luata in serios deloc la noi. Si, da, cunosc persoane care se supara daca nu le raspund la telefon cand conduc (am sunat inapoi, mi-am cerut scuze ca nu am raspuns pentru ca eram la volan si poate ghiciti care a fost raspunsul: "Si?". Pai, tanti, hai sa-ti traduc eu: IMI PASA MAI MULT DE VIATA MEA decat sa raspund la telefonul mobil! Poate sa fie si Papa de la Roma sau presedintele tarii, sotia sau orice coleg. Trag pe dreapta, ma asigur, dupa care raspund sau sun inapoi. 
Pe scurt, cand nu raspunde la telefonul mobil, persoana apelata are, in general, motive de BUN SIMT de a nu raspunde la telefon. Respecta-le, pentru ca persoana apelata merita respect pentru deciziile luate. Iar daca esti in categoria de persoane cicalitoare, ei bine, ar trebui sa stii si sa nu te intrebi de ce nu raspunde la telefon. Asta apropo de pseudonimul celui apropiat, care incearca sa controleze totul: Politia. Si daca te intrebi de ce iti spune asa, gandeste-te: cand persoana apelata raspunde la telefon care este prima intrebare care o pui?

20 comentatori

Alin Thursday, June 14, 2012 at 11:16:00 AM GMT+3

Ai uitat sa mentionezi de momentul cand respingi un apel. Suna alarmant, respingi pentru ca ai alta treaba dar persoana respectiva revine din nou numai sa te intrebe cat este ceasul! Si mai este categoria nu raspunzi si primesti sms:"raspunde, e urgent", raspunzi: "alo, pai vroiam sa vad ce mai faci"....

reparatii pc Thursday, June 14, 2012 at 8:42:00 PM GMT+3

Da , intr-adevar unele persoane sunt ca politia, te suna tot timpul, numai ca sa te intrebe "ce faci?" , astfel ca incepi sa ignori apelurile fara sa te uiti pe ecranul telefonului sa vezi cine te suna si ajungi sa ignori si apelurile importante.

Victoria Friday, June 15, 2012 at 2:33:00 PM GMT+3

Sa stii ca mai exista si ne-cheful de a vorbii cu cineva..sau cu persoana respectiva..si din motive evidente..nu raspund!:)

Ioana Monday, June 18, 2012 at 9:21:00 AM GMT+3

Poate intrebarea ''poti vorbi?'' se refera la: ''am multe de zis ai timp sa ma asculti?''

Marina Monday, June 18, 2012 at 11:21:00 AM GMT+3

Ai prezentat niste aspecte foarte importante aici, pe langa faptul ca nu este politicos in anumite situatii (ca cea descrisa, cu doamna respectiva) si cu totii stim ca in anumite momente telefonul trebuie inchis sau dat pe silentios, mai este de asemenea situatia in care este periculos...

Yamasha Monday, June 18, 2012 at 12:20:00 PM GMT+3

Pe mine ma deranjeaza faptul ca, vede ca nu raspund la telefon si tot insista. Poate am vreo problema, poate chiar sunt ocupat, de ce tot insisti?!

Marius Monday, June 18, 2012 at 5:46:00 PM GMT+3

Cateodata este mai bine sa nu stim motivul pentru care nu raspunde la telefon... Daca te gandesti ca e de rau.. atunci chiar o sa fie

Ana Tuesday, June 19, 2012 at 3:00:00 PM GMT+3

Sunt persoane care nu respecta decizia sau nu pot intelege pur si simplu ca ai si alta treaba si te suna mai mereu, insistent. Ii vorba doar de bun simti.

Adriana Wednesday, June 20, 2012 at 12:00:00 PM GMT+3

Cele mai negre ganduri isi face prietenul meu atunci cand nu raspund la telefon, dar el nu stie ca probabil sunt ocupata sau ca sunt la baie si nu am carat caramida dupa mine:D

kidu Wednesday, June 20, 2012 at 12:01:00 PM GMT+3

Si cel mai mult uram persoanele care insista desii dai ocupat sau nu poti raspunde 8-|

Ionela Wednesday, June 20, 2012 at 12:33:00 PM GMT+3

Mie mi s a stricat de curand telefonul deoarece il luam dupa mine in baie:|

Nicu Wednesday, June 20, 2012 at 11:38:00 PM GMT+3

Este indicat sa nu ne alarmam cand cineva nu raspunde la telefon. Daca ne panicam atunci ziua noastra va fi stricata (desi defapt nu era nimic)

Cristina Friday, June 22, 2012 at 9:07:00 AM GMT+3

si eu am momente cand nu raspund la telefon poate pentru ca sunt prea obosita si nu am chef in momentul ala si sun eu mai incolo sau pentru ca dorm.dar nu suport sa sun pe cineva si sa nu-mi raspunda.mai bine imi da un mesaj ceva cu nu pot vorbi decat sa nu raspunda.ma gandesc la ce e mai rau nu neaparat inselat sau chestii de genul

Daniela Friday, June 22, 2012 at 9:39:00 AM GMT+3

Eu nu suport sa sun pe cineva de mai multe ori si sa nu imi raspunda...nu as insista niciodata daca nu ar fi ceva important/grav...daca nu poate vorbi, atunci sa imi dea mesaj back dar nu asa...ehh cazuri si cazuri...de regula dau doar 1 telefon ...daca nu mi s-a raspuns atunci nu mai incerc astept sa ma sune back cand vede apelul

emma Friday, June 22, 2012 at 3:31:00 PM GMT+3

Eu raspund mereu la telefon. Ma enerveaza cand sun pe cineva si persoana refuza sa raspunda. este mitocanie.Sune-i persoanei ca esti momentan ocupat si sa te sune mai tarziu.

Elia Sunday, July 22, 2012 at 3:08:00 PM GMT+3

Era o vreme cand ma crizam si eu din acest motiv, dar,atata vreme cat stiu ca e OK, nu ma panichez si astept sa fiu sunata.

Aniela Friday, August 3, 2012 at 2:49:00 PM GMT+3

Prea ne-am uitat la filme americane si la telenovele! Cat timp ai incredere in cel de langa tine, nu trebuie sa iti faci asemenea griji, nu trebuie sa te panichezi sau sa te crizezi. Trebuie sa inveti sa astepti.

Alex Thursday, November 1, 2012 at 9:54:00 AM GMT+2

Cand nu existau telefoanele mobile nu erau aceste probleme. Ma enerveaza cand cineva,suna si insista , insita, si intr-un final cand ii raspund, nu are nimic important de spus, doar vroia sa vada ce fac!!

Director de marketing Wednesday, August 31, 2016 at 7:10:00 PM GMT+3

Interesant articol si foarte util! Multumim de idei si sfaturi, mereu gasesc inspiratie in aceste articole. In general imi iau telefoane mai ieftine pentru ca sunt si mai bune, chiar daca nu sunt atat de performante, dar asta nu inseamna ca cele scumpe nu sunt de calitate.

Video Teraveloka Sunday, January 12, 2020 at 9:48:00 PM GMT+2

Bagi - Bagi Angpao S1288POKER

Event Tahunan yaitu Imlek 2020 hadir lagi dan S1288Poker akan menyemarakkan nya dengan bagi-bagi Angpao berupa Freechip Tanpa Deposit, Caranya :

• Follow Instagram Official @S128cash
• Follow Facebook Fanspage @s128cash.biz

Syarat dan Ketentuan Berlaku :

• Bonus Freechip Tanpa Deposit Rp 5.000,- Khusus New Member
• Bonus Berlaku Untuk (Baca Selengkapnya Disini...)

Dofollow Blog