NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Tableta Google 7 Android Asus

Tableta Google 7 Android
Tableta Google 7 android, asta daca le incurci. Altfel este vorba de tabletaNexus 7 Nexus 7 de la Google, cu sistem de operare Android 4.1 Jelly Bean (Ce mult seamana cu Billy Jean - o fi vreun fan Michael Jackson printre producatori?).
Aceasta tabletaTableta Nexus 7 Nexus 7 va avea doua modele, relativ ieftine: de 8Gb (199$) si de 16 Gb (249$). ARe un display HD de 7 inchi (1280x800 - 216 ppi), IPS back-lit display, ecran rezisten la zgarieturi Corning, un procesor quod-core Nvidia Tegra 3, 12-core CPU si o baterie de 4325 mAh ce promite o autonomie de 8 ore. Printre alte lucruir are GPS, NFC  prin Google Wallrt si o camera foto frontala de 1,2 MP.

La prima vedere, se pare ca aceasta tableta a reusit sa imi acapareze atentia. Si se pare ca asta au dorit si ei. O tableta mica, departe de configuratiile iPad si concurentii, ceva ce sa satisfaca pe deplin pe cei nepretentiosi. Cum sunt eu.
Asadar, se pare ca voi pune tableta Google 7 Android (sunt un novice, nu?) -tableta Nexus 7 cu Android 4.1 produs de Asus pe wish-list-ul meu.

13 comentatori

Radu Thursday, June 28, 2012 at 2:18:00 AM GMT+3

12 core cpu ?!

Camy Thursday, June 28, 2012 at 1:43:00 PM GMT+3

Imi vand un rinichi..si mi o cumpar:X:))

Andrei Thursday, June 28, 2012 at 5:17:00 PM GMT+3

hm... un display de 7 inch si 16 Gb. Suna foarte bine... si are un pret destul de ok. Imi place!

Cristina Friday, June 29, 2012 at 10:57:00 AM GMT+3

e in concurenta cu samsung si apple dar in materie de tablete apple este cel mai tare

Laurentiu Saturday, June 30, 2012 at 1:48:00 AM GMT+3

E greu sa le ia fata celor de la Samsung sau Apple :)

Yamasha Sunday, July 1, 2012 at 12:51:00 AM GMT+3

Am vrut sa-mi iau si eu o tableta, pana la urma mi-am luat un laptop...:)

Haine Online Monday, July 2, 2012 at 9:40:00 PM GMT+3

O sa fie o revelatia tableta asta. Se vede ca cei de la google chiar si-au batut capul cu tableta asta.

SH Thursday, July 5, 2012 at 2:33:00 PM GMT+3

Este imposibil sa ia fata celor de la Apple :)))))

marius Thursday, July 5, 2012 at 10:23:00 PM GMT+3

Este draguta, mica, dar ipad este cea mai buna. Am avut mai multe tipuri de tablete dar tot la ipad am ajuns. Nu exista termen de comparatie. Cel putin asta este parerea mea

bogdan Saturday, July 7, 2012 at 3:09:00 PM GMT+3

tot pe ipad merg si eu. este o clasa peste aceasta.

Sergiu Saturday, July 7, 2012 at 4:19:00 PM GMT+3

Destul de draguta si compacta dar nu prea cred ca o sa reuseasca sa le ia fata celor de la Apple. Totusi, ei au un anumit renume la asa ceva.

Razvan Thursday, August 23, 2012 at 9:57:00 AM GMT+3

Hey, am vazut ca sunt la moda tabletele cu android si am vazut ca sunt mai ieftine ca orice alta tableta. Mi-am luat tableta asta: http://supertablete.ro/ICOO-D50-A13-Version-7-inch-Tablet-PC-Android-40-A13-4GB ce ma incanta in primul rand este culoarea alba si apoi tipul de android 4.0. Ecranul capacitive este foarte sensibil la atingere si sunetul este destul de buisor pentru o tablet la pretul asta. V-o recomand si voua!

Laptop Thursday, October 11, 2012 at 1:05:00 PM GMT+3

Suna foarte bine, dar eu zic ca cine lucreaza orice pe net, are nevoie de un laptop. Cei care stau numai pe facebook, de citit mail, eventual un filmulet, dar la altceva ce ai mai putea folosi o tableta? Faptul ca are sistem de operare Adroid, e un lucu bun, pentru ca e bazat pe Linux, adica cei care se pricep poate sa-si faca si update-uri mai tarziu, sau chiar sa puna o alta versiune a sistemului de operare. Apropos, ati auzit de lapdock-uri. Ecran cu tastatura, foarte usoare, care are un slot, unde bagi telefonul, si totul foloseste resursele telefonului.

Dofollow Blog