NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Poezia de duminica 9


inocenta anilor





Dă-mi, Doamne, linişte şi tinereţe
Alungă de la mine-orice tristeţe,
Dă-mi inocenţa anilor dintâi
Şi lângă mine, Doamne, să rămâi.

Să-mi fie vorba dulce încântare,
Înţelepciune pentru fiecare,
Cuvântul scris la care mă închin
Să fie un izvor de sacru vin.

Să curgă picături de alinare
Cu care să se şteargă tot ce doare,
Să fie-o muzică chiar şi tăcerea
Şi să triumfe-n lume mângâierea.

4 comentatori

Ionela Monday, June 25, 2012 at 11:20:00 AM GMT+3

este foarte frumoasa poezia si imaginea face cat o mie de cuvinte..

Arabela Monday, June 25, 2012 at 7:08:00 PM GMT+3

O poezie extrem de frumoasa si usor de retinut si de catre copii. Poza este extraordinara. Buna alegere.

Raluca Tuesday, June 26, 2012 at 3:27:00 PM GMT+3

frumoasa poezie..visatoare:D

Laurentiu Friday, June 29, 2012 at 11:21:00 PM GMT+3

Imaginea + poezia = nota 10

Dofollow Blog