NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Ciumpalaci, votanti si ignoranti

Ati auzit tot felul de povesti despre ciumpalaci (ce inseamna ciumpalac?) care isi vand voturile pe o bautura sau o sacosa (desi nu toti sunt in categoria ciumpalaci, unii fiind doar defavorizati social care au de castogat ceva din nimic). Nu o sa vorbesc despre ei. Si nici despre cei ce voteaza. Ci despre ignoranti.

 Din cele trei categorii insiruite mai sus, care se presupune ca ar trebui sa mearga duminica la vot, ultima cetegorie, ignorantii, sunt cei mai periculosi. Si, in general, tot ei sunt cei care au multe de comentat, despre toti. Oricare ar fi rezultatul alegerilor, ei sunt nemultumiti si au ceva impotriva. In mod concret, nu pot aduce o acuzatie sustinuta, nu au un cuvant pe care te poti baza si nu produc nimic util societatii. Da, este util sa critici pe cineva daca ai si dovezi. Iar daca ai si solutii, este si mai bine. Dar sa spui vorbe in vant este doar ... vorba in vant.

De ce sunt cei mai periculosi? Pe langa faptul ca demoralizeaza pe toata lumea, aduc acuzatii false (da, asa se numeste actiunea de a acuza pe cineva fara sa aduci dovezi), ei lipsesc si de la vot, lasand astfel loc fraudelor (pe care apoi le reclama). Si am o intrebare: Daca tu creezi posibilitatea de a se face o frauda, nu esti partas, la fel de vinovat ca si cel ce fraudeaza? Adica, sa o iau mai simplu: Lasi usa descuiata la masina intr-un cartier in care stii ca ai sanse sa fii jefuit. Esti la fel de vinovat ca si hotul caruia i-ai dat posibilitatea sa te fure. Si nici asigurarile nu sunt valabile in aceste cazuri (apropo, cred ca este singurul caz in care, in legislatia romana, co-autorul moral al unei infractiuni este pedepsit, chiar daca este vorba doar de neplata daunelor). Despre datoria de cetatean, care are dreptul si obligatia (da, daca esti nemultumit cu ce se intampla, esti obligat sa faci ceva, nu numai sa spui vorbe pentru a te disculpa) de a vota nici nu mai vorbesc.

 Sper ca dintre cele trei categorii, ciumpalac, votant si ignorant, Tu vei fi maine un votant. Mergi si voteaza, chiar daca o faci numai ca sa strici hartia si sa anulezi votul tau.

Si un banc:
Azi. Alegeri.
O babuta la cabina de vot, sta 15 minute.
Toata lumea o asteapta.
Intr-un tarziu iese babuta si intreaba:
- Maica, "f*tu-va-n gura" se scrie legat sau despartit?

10 comentatori

Alina Sunday, June 10, 2012 at 3:18:00 AM GMT+3

Am ras 20 de minute pentru caracterizarea facuta de tine dar din nefericire pe cat de comica este pe atat de adevarata este

Samira Sunday, June 10, 2012 at 8:46:00 PM GMT+3

Genial banc-ul, cam asta ar merita toti politicienii!

Marius Monday, June 11, 2012 at 6:21:00 PM GMT+3

Are dreptate Samira , chiar e tare bancul :))

Raluca Tuesday, June 12, 2012 at 9:21:00 AM GMT+3

Super tare bancul :)))))

Monica Tuesday, June 12, 2012 at 11:37:00 AM GMT+3

Eu am votat...pentru ca daca tot am dreptul la alegere de ce sa nu mi l exercit?

Laurentiu Wednesday, June 13, 2012 at 9:38:00 PM GMT+3

Era genial sa se fi intamplat chestia cu babuta :)) Nu ca ar fi ceva incredibil, dar na :D

Victoria Friday, June 15, 2012 at 2:41:00 PM GMT+3

Am impresia ca degeaba am votat daca sunt unii ...destepti care se preteaza la 50 de lei pentru libertatea lor :)

Ioana Monday, June 18, 2012 at 9:26:00 AM GMT+3

Foarte fain bancul asta :)))

Marina Monday, June 18, 2012 at 11:07:00 AM GMT+3

Amuzant felul in care ai descris tu situatia, insa este trist ca niste ignoranti decid soarta tarii.

Canapea Thursday, June 21, 2012 at 10:41:00 AM GMT+3

Tare bancul, dar pe o nota mai serioasa chiar este foarte trist ce sa intampla...

Dofollow Blog