NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Ce numar imi dai?

Ce numar imi dai?
Ce numar imi dai? Intrebare ciudata, nu? Pai, sa vedem, ce numar vrei? Si pe ce muzica?

Lasand gluma la o parte, e o intrebare stupida ce o intalnesc tot mai des pe internet. De cele mai multe ori este vorba de niste note date unor fotografii. Alta varianta este versiunea moderna a vechiului caietel tip "oracol", cu intrebari si raspunsuri fixe. Oricum o luam, este o exprimare gresita, daca ne uitam mai atent. Pe de alta parte nici nu pot explica cat de greata imi este cand citesc: "Ce numar imi dai?". Raspunsul instantaneu ar fi: "Bun". Si sa nu intelegi gresit! Lasa prejudecatile deoparte si vezi de ce este raspunsul cat de cat corect pentru o intrebare atat de gresita.


Si, deci, ce numar imi dai?

13 comentatori

Daniela Friday, June 22, 2012 at 9:33:00 AM GMT+3

Daaa mi-am amintit de oracolul din copilarie :))) numai intrebari stupide acolo ...

Anamaria Friday, June 22, 2012 at 7:48:00 PM GMT+3

:)) da acum pare stupid, dar cat de interesant a fost pe atunci:P

Pavel Struna Friday, June 22, 2012 at 8:46:00 PM GMT+3

Ce sa zica omu acuma,intrebari stupide dar iti dau un 70:))...f tare articol:))

Cristina Sunday, June 24, 2012 at 11:22:00 AM GMT+3

atunci cand se incepuse cu aceasta idee de oracol a fost foarte tare,cred ca aveam cate 2-3 dar acum mi se pare o tampenie

Stefan Sunday, June 24, 2012 at 6:31:00 PM GMT+3

Faza asta cu "Ce numar imi dai?" poate fi interpretata in mai multe moduri. Eu stiam varianta vulgara, dar nu-mi permit sa v-o spun. :D

Ionela Monday, June 25, 2012 at 11:22:00 AM GMT+3

hehe..acum cativa ani..raspunsul nu era asta..ci era un numar cu semnificatie..:):P

Adrian Monday, June 25, 2012 at 1:04:00 PM GMT+3

Sunt sigur 100% ca toti se gandesc la sex atunci cand aud intrebarea asta.

Banica Tuesday, June 26, 2012 at 10:56:00 AM GMT+3

eu sincer cand am vazut poza am crezut ca e vorba despre puncte de acupunctura, dar acum ma gandesc oare ce insemna numerele alea cred ca e un oracol mai codificat decat codul lui davinci

Raluca Tuesday, June 26, 2012 at 3:28:00 PM GMT+3

Mi se pare o intrebare de clasa a 2 a..:)

felix Wednesday, June 27, 2012 at 5:11:00 PM GMT+3

Normal ca e o intrebare de afirmare. Lumea are nevoie de like-uri si mai nou vad ca si de note. Nevoia de socializare poarta multe fete si nu ne mai ajung like-urile. Este un fel de gradare pentru like si sunt de parere ca like-ul ar trebui facute ca si un rating de 1-5 stele pentru cei care vor mai mult decat o simpla aprobare.

Laurentiu Friday, June 29, 2012 at 11:20:00 PM GMT+3

@ Adrian: Si aia care nu o fac citesc asta dupa o partida zdravana de sex :))

Ionela Sunday, July 8, 2012 at 11:20:00 AM GMT+3

Da...clasicele intrebari cu dublu inteles din oracole :))

imarentals Monday, June 30, 2014 at 3:58:00 PM GMT+3

Ce vremuri :)

Chestia asta mi-a adus aminte de copilarie.

Dofollow Blog