NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Blogspot.ro, extensia blogului tau, sau cum ne f...

In urma cu cateva minute, ma uitam la unele statistici ale blogspot.com, care a devenit blogspot.ro pentru mine. Sunt surprins insa de altceva. In momentul de fata. tot, dar absolut tot, este luat de la zero, in ceea ce priveste indexare, link-uri si restul. Cel putin asa imi arata instrumentele pe care le folosesc.
Au existat ceva instiintari de la Google, conform carora, vor trece la regionalizare, mai ales in ceea ce priveste blogspot, dar ei au spus ca se transfera automat totul: PR, link-uri, statistici si tot restul.
Astfel, in momentul de fata am ceva de genul unui blog nou nout. PR: n/a, pagini indexate: 2 (what!!!!), link-uri inspre mine: 2 (frumos!), Alexa: de la 990.000 la 2.450.000, si tot asa.
Ce pot sa zic, in afara de: Frumos, domnilor de la Google. Sper sa rezolvati problema in cateva zile...

Astfel, in momentul de fata NG's blog a trecut de la http://angelopf.blogspot.com la http://angelopf.blogspot.ro.
Sunt curios cum rezolva blogroll, fara sa puna mii de utilizatori la munca!

9 comentatori

Uta Saturday, June 2, 2012 at 6:40:00 PM GMT+3

cel putin trebuia sa iei domeniul angelopf.ro ...

Yamasha Saturday, June 2, 2012 at 6:43:00 PM GMT+3

Stai linistit...PR-ul se transfera si toate cele. Asta daca au facut redirect 301... :)

Alex Cantemir Monday, June 4, 2012 at 8:39:00 PM GMT+3

Nu vreau sa descurajez insa din cate stiu eu blogurile in general vor fi luate in prim plan la ochit de google!Sunt multe care au scapat de Panda de fapt dar la urmatoarea razie se aude ca o sa ne cam rupa pe noi bloggeri,acum nu stiu ce sa cred chiar ar fi interesant de dezvoltat un subiect ca asta unde putem sa vorbim intre noi,eventual sa scrii un articol!

Andrusca Tuesday, June 5, 2012 at 12:43:00 PM GMT+3

Bine de stiut:)

Oana Wednesday, June 6, 2012 at 4:13:00 PM GMT+3

Google..o sa te taxeze imediat..la prima eroare..nu it fa griji din cauza asta:)

crazy Wednesday, June 6, 2012 at 8:59:00 PM GMT+3

si eu am un blog pe blogspot pagerank 2 acum daca intru din romania ma directioneaza pe extensia .ro .asta nu e bine pagerank 0.am primit asigurari de diferiti bloggeri ca se va transfera totul dar pana acum nimica asa ca am trecut la un domeniu propriu.cel mai bine asa....

Laurentiu Wednesday, June 6, 2012 at 10:52:00 PM GMT+3

Si pentru ce schimbarea asta? Mi se pare destul de ciudata maniera de a da curs lucrurilor din partea celor de la Google..

Marcela Tuesday, June 12, 2012 at 11:41:00 AM GMT+3

Poate s a cam saturat de noi..

Gene Anastasia Thursday, October 11, 2012 at 1:18:00 PM GMT+3

Vad ca pana la urma s-a transferat pagerankul, pentru ca am verificat, si ai PR3 ceea ce e foarte bine. Ma intreb oare de ce nu au facut regionalizarea dupa limba, si nu dupa extensia domeniului. Daca scrii o pagina in engleza si publici sub un domeniu ro,atunci va fi oare priorizat in romania la cautarile in engleza? Ce ziceti? Momentan eu am incredere in Google, desi multe ori se aude zvonuri false, gen blogurile vor fi luate la ochit, si asa mai departe.

Dofollow Blog