NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

250 km/h si un sarpe. Adrenalina si ... adrenalina

Nu stiu voi cum ati reactiona, dar probabil ca as mai adauga si altceva la atata adrenalina.Surpriza este de proportii si, trebuie sa recunosc, soferul s-a descurcat bine. Voi ce ati fi facut?

7 comentatori

Teodor Wednesday, June 27, 2012 at 5:05:00 PM GMT+3

Adrenalina cu siguranta. Pe cat de mult urasc eu sarpele cu siguranta as fi deja mort... sau as fi facut un accident. Insa Felicitari lui. :)

Camy Thursday, June 28, 2012 at 1:44:00 PM GMT+3

E mare lucru sa ai sange rece la volan.. Bravo soferului!:)eu m as fii pierdut cu totul...

Adi Sportivul Thursday, June 28, 2012 at 10:43:00 PM GMT+3

Super cool omul..oricum senzatia s-a dublat..si la cat echipament are pe el nu putea fi muscat..dar e tare

Cristina Friday, June 29, 2012 at 11:12:00 AM GMT+3

wowww....eu daca vedeam asa ceva pe motor ma duceam invartindu-ma

banica Friday, June 29, 2012 at 12:04:00 PM GMT+3

daca avea 250 de km la ora atunci sigur avea sange rece, deci pentru el a fost doar un surplus de adrenalina.
Ce as fi facut eu? Simplu as fi murit probabil din cauza unui infart.

Laurentiu Saturday, June 30, 2012 at 1:47:00 AM GMT+3

Ei bine, asta da adrenalina! Chit ca ti-e frica la prima vedere...e o experienta unica :D

marius Thursday, July 5, 2012 at 10:26:00 PM GMT+3

Adrenalina din plin! Dar si 99.99% sanse sa te duci pe lumea cealalta! Sa fim seriosi. Mai ales la noi in romania unde nici macar nu sunt bagati in seamna motociclisti pe drumuri

Dofollow Blog