NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Zorile la eclipsă

ZorileStore Black Friday 2012
După o zi de vineri deosebită (Vinerea Neagră), iată că apar şi zorile zilei de sâmbătă. Dar pentru că tu ai fost ocupat ieri şi eşti frustrat pentru că ai impresia că ai scăpat multe oferte bune de preţuri reduse, mă gândesc să îţi luminez un pic sfârşitul acesta de săptămână şi să îţi dau de ştire că încă mai poţi completa gareroba.
Pentru că ... zorile sunt încă la eclipsă. Eclipsă de preţuri. Şi vorbesc despre ZorileStore.
În cazul în care nu ştii cine este ZorileStore.ro, îţi voi spune acum. Este  un magazin online ce comercializează articole de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii, câştigător la Gala Premiilor e-Commerce 2012 la secţiunea cel mai bun start-up,care, după Black Friday 2012 (adică ieri) menţine  preţurile şi în data de 24 şi chiar şi în data de 25 noiembrie la reducere cu până la 60%, promiţând chiar şi o reducere de minim 20% la articolele din colecţia toamnă-iarnă 2012. Tentant, nu?
Hai să îţi dau şi câteva branduri comercializate de ei: Puma, Lotto, Fila, Lacoste, Le Coq Sportif, Prince, Police si multe altele. Şi voi veni cu câteva exemple concrete. La ora la care scriu acest articol, pot cumpăra geaca PUMA pentru barbati ZENIT COACH JACKET la preţul de 199, 90 lei, faţă de preţul de 429,90 lei. Alt exemplu: Pantofi sport PUMA pentru barbati DRIVING POWER LO TPU, la preţ de 219,90 lei, faţă de 379,90 lei. Nici fetele nu sunt uitate, spre exemplu cizmele PUMA pentru femei BRIGANTINE WTR sunt la preţul de 389,90 lei, faţă de 669,90 lei.
Aş putea continua cu aceste exemple, pentru că sunt extrem de multe oferte tentante, dar nu vreau să te obosesc. Şi, să fiu sincer, îmi voi face timp chiar acum să cumpăr şi eu câteva lucruri.
Scuze, dar e mai bine pentru amandoi ...

7 comentatori

Mihai Saturday, November 24, 2012 at 11:02:00 PM GMT+2

Foarte interesant magazinul ZorileStore, am intrat de cateva ori pe site-ul lor de-a lungul timpului, produse destul de interesante.

Anonymous

Da au o gama diversificata de produse . este ok !

Ana- Monday, November 26, 2012 at 9:53:00 AM GMT+2

cam scumpe si asa...poate la 60% as fi luat ceva

Produse de Slabit Wednesday, November 28, 2012 at 5:48:00 PM GMT+2

Eu cred ca este cel mai ok magazin online de incaltaminte si imbracaminte sport. Preturile sunt in unele cazuri mai mici decat pe site-urile din afara.

Radu Thursday, November 29, 2012 at 1:41:00 AM GMT+2

Din cate vad reducerile sunt pe bune si nu sunt umflate ca pe site-urile cu electronice, cu ceva timp inainte.

Tudor Thursday, November 29, 2012 at 12:46:00 PM GMT+2

Am tras si eu un ochi pe site si pot sa spun ca au preturi destul de ok. Sut interesant de niste pantofi sport si posibil sa-mi iau de la ei

Laurentiu Friday, December 7, 2012 at 11:30:00 AM GMT+2

Ar trebuii sa ofere reduceri constant, nicidecum ocazional. Dat fiind faptul ca e magazin online, e inadmisibil sa pui preturi duble fata de Amazon :)

Dofollow Blog