NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Thanksgiving, Black Friday si ... viata noastra de zi cu zi

Dacă Thanksgiving nu a prins in România, este pentru că suntem nerecunoscători, în general, să mai şi sărbătorim aşa ceva, pare de neconceput. În schimb a prins goana după lucruri ieftine. "Blec Fraidei", dacă vreţi varianta în limba română. Black Friday vine într-adevăr cu multe reduceri, dar parcă se mai şi exagerează. Oricum, ca să vă delectaţi un pic cu preţurile, vă dau câteva magazine la care să căutaţi reduceri de Black Friday.

Clickshop.ro
TinaR - VIP
3 Suisses - VIP
Flanco.ro - Premium
StarShinerS
Sevensins
Nemira
Bebebliss.ro
Elefant.ro - Premium
Libris.ro
Produse evoMAG.ro
Bijuterii-Inox.ro



8 comentatori

Ana- Friday, November 23, 2012 at 3:58:00 PM GMT+2

toate ca toate, tot scumpe sunt, iar ce era bun s-a epuizat dimineata la ora 09:00...astept reducerile din ianuarie sunt mult mai consistente

stirileonline.net Friday, November 23, 2012 at 4:42:00 PM GMT+2

Eu nu am gasit reduceri care sa merite....voiam niste boxe dar reduceri mai mari de 50-100 lei n-am gasit ....nu prea e nici blackfriday de noi ca noua ne place profitul maxim si prosteala pe fata.

marius Friday, November 23, 2012 at 4:45:00 PM GMT+2

Slabut anul acesta, foarte putine produse am vazut si chiar isi merita banul. Aceste reduceri inseama pretul normal la acele produse.

Vreaumobila Monday, November 26, 2012 at 4:28:00 PM GMT+2

Erau mai tentante ofertele de anul trecut. Am fost foarte entuziasmat de black friday-ul de anul asta dar degeaba. M-am trezit de dimineata, am prins toate ofertele dar nu am luat nimic. Nimic interesant. Poate anul viitor...

Marin Tuesday, November 27, 2012 at 12:44:00 PM GMT+2

Vineri de Black Friday am stat mai toata noaptea si nu am reusit sa intru pe nici un site pentru ca toate erau blocate... asa ca am pierdut o noapte fara as-mi cumpar nimic :)

Maria Wednesday, November 28, 2012 at 1:48:00 PM GMT+2

Preturile astea asa de mari sunt mai mult din cauza distribuitorilor, multi cumpara ieftin de la produscator dar ei pulseaza pretul catre magazinele de specialteate. Degeaba incearca magazinele sa faca reduceri daca distribuitorii nu le da produsele mai ieftine...

petrica Thursday, November 29, 2012 at 4:31:00 PM GMT+2

eu raman la ideea ca "Blec Fraidei" la noi in tara este in mare parte doar un mit, deci... asa cum au zis si carcotasi "Black Fraier day"

Laurentiu Monday, December 3, 2012 at 11:23:00 PM GMT+2

La capitolul IT, online-ul s-a prezentat jalnic, cu exceptia emag. Noroc ca anumite magazine se desfasoara si in offline :)

Dofollow Blog