NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Un copil pe trecerea de pietoni, dilema şoferului

Un copil pe trecerea de pietoni nu prezintă interes. Este doar o mogâldeaţă greu de observat, chiar dacă este la jumătatea trecerii de pietoni. Avantajul este că, fiind mic, are viteză mică şi frâne bune. Aşa că tu, prost mare, cu maşină bengoasă, nu ai de ce să te opreşti, ce, probabil că îţi zgârie doar bara.
Lăsând gluma deoparte, constat că nu mai există respect nici pentru copii, oricât de mici sau de mari ar fi (bine, sunt de acord că sunt printre cei mari ţi măgari care îţi fac "glume"). În dimineaţa aceasta răcoroasă, am stat şi am observat 3 intersecţii, un sens giratoriu şi o intrare spre poarta şcolii. Rezultatul? Câţiva copilaşi, îngheţaţi (sunt doar câteva grade), care au avut de aşteptat, atât pe bordură, cât şi la mijlocul drumului. Am numărat nu mai puţin de 5 cretini (nu pot să îi numesc altfel, scuze) care se grăbeau la cafea şi puteau foarte bine să rămână fără carnet de conducere (pe vecie, din parte mea). Tehnic, poate să fie as în chestionare auto şi să faca punctaj maxim pe chestionarele drpciv, să fie lăudat de instructori pentru că e bun. Practic, diferenţa se face atunci pe loc, când trebuie să fii om şi să gândeşti un pic. Iar dacă acest articol te jigneşte, fă un test şi vezi cât eşti de bun.
Tradusă rapid, dilema acelor şoferi ar suna cam aşa: "Mi se răceşte cafeaua sau acest copil puradel? (Nu e al meu, aşa că toţi ceilalţi sunt puradei - şi e mai uşor, că nu trebuie să mă gândesc câţi de "i" sunt în cuvântul "copii")".
Concluzie: Un copil valorează mai puţin de 3 lei, în viziunea unora.

3 comentatori

Sorin Thursday, November 29, 2012 at 5:33:00 PM GMT+2

Ei sunt mici si nu stiu sa isi foloseasca dreptul legal de a traversa prin locurile permise. Eu niciodata nu ma voi opri in mijlocul strazii pe trecerea de pieton sa treaca un magar. Daca are chef sa ma loveasca sa ma loveasca (*info* am 25 ani nu sunt prea copil) si cu mica lui escapada poate imi termin de platit si ratele facute in facultate :) - ( stiu stiu poate sunt un pic profitor dar nu e chiar asa... e algerea celui care nu-mi da prioritate sa-mi dea bani in schimb )

marian Sunday, December 2, 2012 at 9:19:00 AM GMT+2

Chestia este ca trebuie sa te opresti chiar si pe trecerea de pietoni, sunt destui pe lumea asta care merg nu incetinesc cand vad o trecere de pietoni, si decat sa dea peste mine mai bine mai astept si trec cand este liber. Cei mici nu stiu despre asa ceva, si nu ar trebui sa umble neinsotiti.

Laurentiu Monday, December 3, 2012 at 11:24:00 PM GMT+2

@ Marian: Crezi ca un inconstient gandeste asa? Nu ai observat cati asa-zisi soferi conduc dupa propriile reguli?

Dofollow Blog