NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Iubire senină - Poezia de duminică

Iubire senina


Iubire senină


Corina Nica


S-a făcut seară iar, a câta oară?

Tu ai fiert vin și-ai pus un lemn pe foc

Iar eu m-am minunat de-atât noroc,

De toată liniștea ce ne-nconjoară.


Am fost mereu prinși in al vieţii joc

Uitând de noi gândindu-ne la alţii

Ne-am risipit iubind străini ca fraţii

Dar inima ne e-n același loc.


Mi-ai pus in brad, și-n acest an, speranţe

Le-ai dat culoare și un praf de sens,

M-ai invăţat să le trăiesc intens

Și să dau planurilor mele șanse.


Te simt alături și-mi ești tare scump,

Cum numai tu mi-ai fost in viaţa toată.

Nu vreau să ne despartă niciodată

Vreun val inalt sau vreun vârtej adânc.


Și te iubesc, o spun a mia oară,

Ca un colind iţi cânt iubirea sfânt

Și cât vom rătăci pe-acest pământ

Te voi iubi ca in această seară!



Iubire senină - Poezia de duminică

5 comentatori

bogdan Sunday, December 15, 2013 at 11:05:00 AM GMT+2

foarte frumoasa poezia...dar mi-a placut foarte mult jocul de rima...te face sa o citesti lent pe urma mai rapid si din nou lent...in concluzie te face sa o traiesti

turbo Tuesday, December 17, 2013 at 4:26:00 PM GMT+2

o poezie usoara si este foarte simplu de a o intelege, isi atinge scopul.

Anonymous

Foarte frumoasa poezia, ai reusit sa imbini placerile vietii cu placerea vietii insasi, placerea de a trai prin iubire!

carmina Friday, January 3, 2014 at 3:56:00 PM GMT+2

In valtoarea vietii asemenea sentimente sunt atat de firave si se risipesc atat de repede...
Aeasta poezie exprima esenta unei iubiri "coapte", a iubirii ideale,a ceea ce ar trebui sa tinda sa ajunga orice iubire abia infiripata...
Oare mai exista o astfel de iubire pura?

Laurentiu Tuesday, January 28, 2014 at 11:51:00 AM GMT+2

Este una dintre cele mai bune poezii pe care le-ai postat(si te urmaresc de mult timp)

Dofollow Blog