NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Am gasit Solutia ideala pentru caldura

Am reusit sa imi iau un panou radiant care emana foarte multa caldura insa nu consuma curent mai deloc. A fost foarte ieftin si cred ca este o investitie buna fiindca se anunta o iarna geroasa. Voi folosi mai multe panouri radiante pentru a reusi sa ies cu bine din iarna. Merita sa le incerci si tu fiindca sunt economice si nu costa foarte multi bani. Acest panouri isi fac intotdeauna toti banii si sunt foarte avantajoase.

Panoul radiant Heat-x transforma energia electrica cu un randament de 97% in caldura. Acoperirea speciala a suprafetei este optimizata pentru a realiza o cedare maxima a caldurii in gama lungimilor de unda situata intre 2 si 20 µm.Sistemele de incalzire prin panouri radiante se impun tot mai mult pe piata, datorita noii tehnologii care se bazeaza pe radiatiile infrarosii, aceleasi prin intermediul carora Soarele incalzeste Terra.

Fara nici o exagerare, aceste panouri radiante aduc soarele în casa. Instalarea este mai mult decat facila, nu exista tevi, calorifere, centrale sau alte asemenea accesorii. Panoul radiant se monteaza fie pe perete, poate deveni foarte usor un tablou decorativ, fie pe tavan unde se poate ingloba in placile de gipscarton sau tavan fals, cea de-a doua varianta fiind de preferat. Panoul se prinde de suportul de zidarie cu ajutorul mijloacelor clasice de genul diblurilor, se leaga printr-un cablu electric la retea, se monteaza un termostat si instalarea este finalizata. Avantajele sunt certe si multiple. Nu exista riscul aferent instalatiilor de încalzire clasice: aparitia monoxidului de carbon, scapari de gaze, implicit pericol de explozie sau asfixiere.

7 comentatori

Anonymous

Pai tocmai ai spus ca ti-ai luat un astfel de panou, iar un paragraf mai jos spui ca isi face toti banii, sa inteleg ca l-ai testat o zi doua si totul e ok? Asta nu inseamna ca este foarte stralucit ci ca esti tu foarte mandru de el. Astept sa scrii despre el cand are ceva timp la activ.

marius b Monday, December 9, 2013 at 3:12:00 PM GMT+2

mihai autorul doar promoveaza aceste panouri

NG Tuesday, December 10, 2013 at 3:33:00 PM GMT+2

Chiar functioneaza, sunt discrete (uneori chiar apare intrebarea "De unde vine caldura) si fiabile

Ana Maria G. Thursday, December 12, 2013 at 9:42:00 AM GMT+2

Wow, e o soluție foarte interesantă.

Am mereu cheltuieli cu căldura de peste 400 de lei (apartament cu 3 camere, Piața Iancului).

Anonymous

@marius, mi-am dat seama ca este promovat, dar a spus ca are unul :) si mi s-a parut putin ciudat. Nu era nici un repros in comentariul meu!

turbo Friday, December 20, 2013 at 3:18:00 PM GMT+2

este o solutie foarte buna, plus ca nu mai ocupa spatiu sa te 'impiedici' de el ca de un calorifer...

Popa Ion Bogdan PFA Tuesday, March 4, 2014 at 12:45:00 PM GMT+2

Si eu mi-am achizitionat doua panouri radiante infrarosu in iarna aceasta si sunt foarte multumit. Chiar se merita. Cel putin pentru zonele rurale sunt nemaipomenite.

Dofollow Blog