Din punct de vedere ergonomico-simetrico-spatial, toate datele adunate pe aceasta tema a decorului interior conduc spre o concluzie fantasmagorica, si anume ca, exhaustiv, beautitudinea este primordiala, insa, in acelasi timp, functiile sustenabilitatii si utilitatii reprezinta pilonii si mai solizi ai unui context proprice si chiar benefic, mai ales daca facem referire la o revenire dupa un program interminabil; astfel, spatiul interior trebuie sa devina o octoda care ne ajuta sa transcendem intru perfectiune si recursie…
Daca nu ati inteles absolut nimic, nu este nicio problema. Ceea ce voiam de fapt sa spunem este ca “decorul interior trebuie sa se bazeze pe imbinarea frumusetii cu utilul, pentru ca locuinta noastra sa devina un mediu in care sa ne putem incarca bateriile la sfarsitul zilei.” Ceea ce am vrut de fapt sa demonstram este ca, de cele mai multe ori, una dintre strategiile de marketing folosite de catre producatori sau distribuitori este aceea a “ametirii clientului.” Intotdeauna, cand cineva iti vorbeste intr-un limbaj pe care nu il intelegi foarte bine, sau nu reusesti sa prinzi ideea, ti se pare ca acea persoana este profesionista, inteligenta si foarte bine pregatita si ca ar fi bine sa o asculti pentru ca te sfatuieste bine.
Cand vine vorba de mobilier, de foarte multe ori, cand mergem la magazin si cerem un scaun, vanzatorul incepe sa ne explice calitatile eterice, ezoterice si ergonomice ale produsului incat simtim ca ne face o favoare si ca nici nu ar fi trebuit sa stam pe ganduri la inceput si sa il facem sa isi piarda din timp vorbindu-ne, intrucat cu siguranta lucra la crearea unui leac impotriva cancerului pana sa il intrerupem noi. De fapt, omul acela e un simplu om care joaca un rol, iar scaunul…e doar un scaun! De aceea, cel mai indicat, pentru a reusi sa cumparam ceea ce ne dorim si ne trebuie cu adevarat, este sa incercam si varianta magazinelor online si sa ne lamurim singuri care este valoarea produsului de fapt. Prin cautari de genul “mobilier living”, “mobilier bucatarie”, “mobilier dormitor”, sau, si mai simplu “canapea”, “bufet” sau “pat”, vor aparea foarte multe rezultate din care sa alegem fara sa ne ameteasca cineva vorbindu-ne intr-o martiana regionala.
Cand vine vorba de mobilier, de foarte multe ori, cand mergem la magazin si cerem un scaun, vanzatorul incepe sa ne explice calitatile eterice, ezoterice si ergonomice ale produsului incat simtim ca ne face o favoare si ca nici nu ar fi trebuit sa stam pe ganduri la inceput si sa il facem sa isi piarda din timp vorbindu-ne, intrucat cu siguranta lucra la crearea unui leac impotriva cancerului pana sa il intrerupem noi. De fapt, omul acela e un simplu om care joaca un rol, iar scaunul…e doar un scaun! De aceea, cel mai indicat, pentru a reusi sa cumparam ceea ce ne dorim si ne trebuie cu adevarat, este sa incercam si varianta magazinelor online si sa ne lamurim singuri care este valoarea produsului de fapt. Prin cautari de genul “mobilier living”, “mobilier bucatarie”, “mobilier dormitor”, sau, si mai simplu “canapea”, “bufet” sau “pat”, vor aparea foarte multe rezultate din care sa alegem fara sa ne ameteasca cineva vorbindu-ne intr-o martiana regionala.
3 comentatori
eu caut un sifonier mai ok, si ma chinui de ceva vreme, cred ca pana nu ma duc eu la un magazin cu mobila sa le vad live nu am cum sa o rezolv
imi permit sa completez, ca daca exista temerea ca nu vedem produseul, nu ne place, etc, legislatia impune ca magazinele online sa permita restituirea produsului in termen de 10 zile, iar acest lucru am vazut ca se intampla si este prevazut pe marea majoritate a siteurilor
@ Ana: Intotdeauna e indicat sa mergi si sa vezi mobilierul..e o chestie de dimensiuni, de model si mai ales de materiale!
Post a Comment