NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Nebunii din orasul fara semafoare

Un orasel mic, de provincie, cu trafic redus si, normal, accidente putine. Si totusi ...

Ce ma surpirnde foarte mult este inconstienta soferilor chiar si pe aceste strazi relativ linistite. Parcari neregulamentare, depasiri "interesante" si alte minunatii. La trafic redus, multi uita sa semnalizeze, sa foloseasca farurile cum trebuie, sa respecte minimele reguli de bun simt. Si asta este o situatie trista.

Ieri, spre exemplu, am avut o surpriza de proportii (din fericire nu a necesitat piese auto), in drumul meu somnoros spre servici. Pe banda opusa, oprite in curba, doua masini, deh, pregatite de plecare. O alta se apropia dn spatele lor. Nimic deosebit. Doar ca ... La nici 5 metri inaintea mea, ajuns in dreptul acelor masini stationate, cea de-a treia intra in depasire, fara sa semnalizeze, fara ssa reduca viteza, si uitandu-se urat la mine. Pai, la 50 km/h, nu e mare lucru sa ma dau pe bordura, nu? CA doar nu sunt tanc (am uitat sa va spun, un Tico este intotdeauna subestimat si ca viteza, si ca gabarit). Astfel ca masnuta mea amers cateva zeci de metrii pe bordura soselei.

Ma inreb, daca nu eram destul de atent (eram somnoros, totusi), as fi avut o zi ratata (masina lovita, intarziat la serviciu, etc.). Chiar daca aceste piese auto noi nu sunt scumpe pentru masinuta mea, credeti ca ar fi facut celalalt vreun gest "nobil" de a scapa el cu basma curata? Nu, eu nu cred.

12 comentatori

Corina Friday, May 11, 2012 at 11:38:00 AM GMT+3

Acum cateva zile am dat de un nene intr-un Audi mergand fara probleme contrar sensului unic. (o simpla straduta pe care nu incape mai mult de o masina)...si pe langa asta, vroia sa dau eu cu spatele.

Alina Friday, May 11, 2012 at 3:38:00 PM GMT+3

Numai nebuni ...

Simina Friday, May 11, 2012 at 4:48:00 PM GMT+3

Daca e asa de neintens traficul, normal ca nu mai semnalizeaza oamenii, ca nu au pentru cine.

Haifa1 Monday, May 14, 2012 at 4:05:00 PM GMT+3

Ooo daa..imi place asta:)))

Laurentiu Monday, May 14, 2012 at 8:05:00 PM GMT+3

Misto site-ul lor..am gasit ceva la pret foarte bun!

Anca Thursday, May 17, 2012 at 10:58:00 AM GMT+3

Asta asa e. Din pacate nu suntem civilizati in trafic. Si pe deasupra facem si scandal chiar daca noi suntem de vina.

Rosalia Friday, May 18, 2012 at 9:56:00 AM GMT+3

Nici eu nu cred..in trafic ca si in real life..dam vina unii pe altii:)

Lumidan Saturday, May 19, 2012 at 5:54:00 PM GMT+3

astfel de depasiri fara semnalizare, depasirea liniei continue, etc au loc peste tot, nu doar in orasele fara semafoare sau orasele mici. astia-s soferii pe strazi, ce vrei. totusi prin afara nu prea am vazut

Dani Tuesday, July 10, 2012 at 3:20:00 PM GMT+3

In ultimul timp in micile orase au aparut tot felul de semafoare si indicatoare cica pt a se putea da examenul practic pentru permis acolo

Iulian Sunday, July 15, 2012 at 11:58:00 PM GMT+3

@Dani da, stiu si eu cateva dintr-astea prin zona Moldovei, dar nu dau nume:D oricum, mi se pare comic, sa pui un semafor doar ca sa poata lumea sa dea examenul acolo.. dar na, e oarecum normal, este in avantajul cursantilor

Anonymous
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous
This comment has been removed by a blog administrator.
Dofollow Blog