NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Jachete de primavara

Mi se pare amuzant cum poti gasi la orice pas geci si jachete, primavara. Desi in acest anotimp vremea se incalzeste dramatic, magazinele isi umplu stocurile cu geci si jachete. Cum bine stiti ca femeile sunt cele care poarta jachete indiferent de anotimp, am fost surprins cand prietena mea a plecat sa-si caute o jacheta, acum ca a venit primavara, si s-a intors in mai putin de 2 ore. De obicei, cand o femeie pleaca la „shopping”, acest lucru nu dureaza sub 4 ore. Insa prietena mea s-a intors in mai putin de 2 ore. Si plecase sa-si cumpere o jacheta. Primavara. Cand vremea se incalzeste. Ce ma? Am intrebat-o cum de a gasit o jacheta asa de repede, iar ea mi-a raspuns ca magazinele sunt pline de jachete. I-am spus ca a venit primavara, ca ar trebui ca magazinele sa fie pline de articole vestimentare potrivite primaverii, iar raspunsul ei a fost unul simplu: „Asa, si? Magazinele sunt pline de jachete de dama.” La putin timp dupa am primit un telefon de la un prieten sa iesim in oras. Dupa ce am plecat, am zis sa intru intr-un magazin vestimentar sa-mi satisfac curiozitatea. Intr-adevar, raionul „geci barbati” era plin. Am iesit din magazin oarecum amuzat si am plecat sa ma intalnesc cu prietenii mei. Va recomand jacheta dama si geci barbati online !

0 comentatori

Dofollow Blog