NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Crama Recas si vinurile rosii

Am fost zilele trecute intr-un bistro din oras care are si piste de bowling si vroiam sa beau o sticla de vin impreuna cu prietena. In meniu principalele vinuri erau de la crama Recas, ceva ce n-am mai baut pana acum, insa, am spus sa incerc. Am comandat o sticla de Pinot Noir - demidulce si am fost uimit de cat de bun este. Pana in momentul de fata nu am baut vin de la Recas, insa, nici n-am stiut cat de bun este.

In general beau foarte rar vin, dar atunci cand beau imi place sa-l degust si sa comand ceva bun, deoarece nu-s genul care bea vin doar pentru ideea de a se ameti sau de a se imbata, cum fac majoritatea tinerilor din ziua de astazi. Niciodata nu mi-a placut combinatia apa-vin fiindca ii ia din gust si acesta este un lucru foarte rau.

In fine, cand beau vin imi place sa comand doar vinuri rosii, fiindca sunt preferatele mele, iar cele albe sau rose nu imi trezesc atat de mult interes incat sa le beau.

A doua zi am intrat pe internet sa citesc mai multe despre cramele Recas si am dat chiar si peste un site online de tip eCommerce ce distribuie vinuri rosii. Am intrat pe categoria vinuri rosii Evino si am vazut ca acestia colaboreaza si cu Recas. Chiar am comandat si eu 3 sticle pentru a le avea in apartament pe viitor.
Recomand crama recas evino si vinuri rosii evino

0 comentatori

Dofollow Blog