NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

De ce nu merge Facebook - ce se intampla cu Facebook?

Sisteme PC calculator + monitorCalculatoare second-hand

De ce nu merge Facebook - ce se intampla cu Facebook?

Sursa foto: Gandul.info
Update 11.10.2012 La nivel european pare sa nu functioneze pe anumite dispozitive Facebook. Cauza? Ceva probleme DNS. Pentru cunoscatori: "Implantati" la DNS serverele Google. 8.8.8.8 sau 8.8.4.4
In felul acesta functioneaza Facebook-ul.


Astazi, 7 martie, a inceput prost pentru multi utilizatori ai retelei Facebook. Multi utilizatori de Facebook nu si-au putut accesa conturile, si, interesant, acest lucru depinde doar de locatia in care este utilizatorul respectiv. Neoficial, se zvoneste ca serverele Facebook ar fi fost atacate de Anonymous, iar varianta cealalta este ceea a serverelor Facebook nefunctionale din cauze tehnice.
Revenind insa cu picioarele pe pamant, una dintre motivele pentru care se intampla acest lucru ar putea fi acest anunt:

Reprezentantii Facebook: "începând cu data de 6 martie 2012, utilizatorii de Facebook vor beneficia de o nouă aplicaţie de tip messenger. Aplicaţia vine ca o alternativă la aplicaţiile de instant messaging, cum ar fi Yahoo Messenger, AOL, Instant Messenger, Windows Messenger şi altele". 

Facebook este picat in: Egipt, Romania, Emiratele Arabe Unite, Franta, Marea Britanie, Italia, Croatia, Grecia, Nepal, Srilanka (doecamdata de aici exista semnale de acest gen).
Cateva reactii de pe diverse forumuri ale utilizatorilor de Facebook:
  • Eu sunt doar 1 din milioanele de oamnei dependenti de Facebook , Nu pot trai fara .
  • Stie cineva ce sa int cu facebook ? nu imi deschide pagina . care este problema
  • dc nu merge facebookul c****mas in el
  • O picat netul. la Facebook. acolo nu stiu
  • Printr-un proxy extern facebook-ul merge , surprinzator. Se pare ca mai multi ISP-isti din romania nu au access la Facebook. Nu merge in mai multe tari in momentul de fata. 
Raspunsul corect este: Dragi utilizatori de Facebook, aveti un pic de rabdare, oricare ar fi problemele tehnice care cauzeaza aceasta cadere a facebookului, nu aveti ce face, puteti astepta sa se rezolve. Sau stresati-va prietenii prin telefon.

35 comentatori

Spiry Wednesday, March 7, 2012 at 2:43:00 PM GMT+2

va dati seama ce dezastru inseamna asta pentru toti aia obsedati de Facebook?nu si-au putut verifica notificarile:)) bine ca si-a revenit:D

Vali Wednesday, March 7, 2012 at 4:58:00 PM GMT+2

Ar fi bine venita aceasta aplicatie.

pavelescu Wednesday, March 7, 2012 at 6:25:00 PM GMT+2

Eu personal nu am avut probleme cu facebook-ul dar ce e drept nici nu stau prea mult pe el.

Ionut Wednesday, March 7, 2012 at 7:21:00 PM GMT+2

Pavelescu nici eu nu pot spune ca am stat cine stie ce pe facebook in ultima perioada, dar problema am simtit-o si eu si sti de ce ? Ma bazez foarte mult pe traficul din facebook, ceea ce mi-a dat de gandit ca nu e bine sa te bazezi doar pe traficul din facebook, ci si organic.

Dorin Wednesday, March 7, 2012 at 9:30:00 PM GMT+2

Nu cred ca a fost vorba de cei de la Anonymous. Mi se pare chiar penibili cei care afirma ca nu pot trai fara Facebook.

Garcea Wednesday, March 7, 2012 at 9:59:00 PM GMT+2

Se pare ca a fost o defectiune la serverele lor. Defectiunea a durat in jur de 1 ora si se pare ca a fost prezenta in toate tarile.

* Nu au fost cei de la Anonymous in niciun caz.

Mihai Wednesday, March 7, 2012 at 11:30:00 PM GMT+2

ce mi s-a parut foarte ciudat e ca de dimineata de pe telefon mergea dar la birou nu...

Appolon Thursday, March 8, 2012 at 2:37:00 PM GMT+2

La scoala imi mergea foarte bine facebook-ul dar acasa cand am vrut sa intru nu a functionat. Sper sa nu moara!

Cosmin Thursday, March 8, 2012 at 8:35:00 PM GMT+2

Mie imi mergea... chiar nu imi dau seama ce a fost. Posibil sa fi fost un flood.

optimizare site Thursday, March 8, 2012 at 9:44:00 PM GMT+2

Nu inteleg cum unii dintre voi va bazati pe "traficul" din Facebook ! Ce fel de vizitatori sunt aceia ? Copii plictisiti care stau pe facebook si dau click pe linkuri ? Acela este traficul vostru ? Un trafic curat si cu conversii pe domeniul de activitate al site-ului, din google. In cadrul Facebook-ului, dai share la link, iar cei care nu au ce face dau click. Ar trebui sa va ganditi de doua ori cand va bazati pe un astfel de trafic !

Travelex Thursday, March 8, 2012 at 9:53:00 PM GMT+2

Nu neaparat o obsesie, este bun, dar doar pana la un anumit punct.si problema cred ca a fost ori din cauza celor de la Anonymous care auzisem ca planuiau ceva contra facebook ori din cauza ACTA.

Unknown Friday, March 9, 2012 at 1:43:00 AM GMT+2

@optimizare Un punct de vedere corect, daca esti proprietarul unui site. Si, de fapt toti avem asa: Primul tab, Youtube, al doilea tab, Facebook, al treilea tab, Twitter si apoi restul. Dar sa vad daca recunosti treaba asta!

Tigara electronica Friday, March 9, 2012 at 3:10:00 PM GMT+2

E incredibil cand stai si te uiti la retelele astea sociale, dar ce spun in general, in special la Facebook, creaza atata valva, a ajuns la un nivel foarte puternic. Facebook e cea mai populara retea de socializare din lume, asta e un lucru cert, a avut si are in continuare un succes maxim si e inca in crestere, ceea ce e foarte tare, insa pe buna dreptate isi are locul acolo sus, la cata munca si cati bani au fost investiti, cred si eu.

Sonic Friday, March 9, 2012 at 6:23:00 PM GMT+2

Pfai va imaginati ce era dak ar fi ramas site-ul facebook down =))

Kizi Saturday, March 10, 2012 at 1:48:00 PM GMT+2

Facebook face parte din viata cotidiana fie ca recunoastem sau nu, fiecare din noi petrece cel putin o ora pe zi (adunat) pe facebook asa ca hai sa nu ne mai ascundem.Facebook e un site puternic si nu cred ca va cadea curand, cred ca a fost o simpla eroare.

Gyony Saturday, March 10, 2012 at 2:58:00 PM GMT+2

Lasa ca se poate trai si fara Facebook!

Marian Sunday, March 11, 2012 at 3:37:00 PM GMT+2

Facebook nu o sa dispara , sunt prea puternici , dar cea a devenit acest site de socializare pentru uni este dea dreptul de neimaginat , prea multa lumea a devenit dependenta de acest "drog" dar eu unu nui ii inteleg eu folosesc mai mult acest site de socializare pentru unele jocuri :)) :))

ROCA Monday, March 12, 2012 at 2:00:00 PM GMT+2

l-or fi mazilit si pe asta?

Viki Monday, March 12, 2012 at 3:33:00 PM GMT+2

Nu moare el asa usor :P

Andra Monday, March 12, 2012 at 3:35:00 PM GMT+2

cred ca daca pica facebook'ul de tot facea crime :)))

Anya Monday, March 12, 2012 at 4:12:00 PM GMT+2

:)))ce bine ar fi sa pice de tot:D

Iuliana Tuesday, March 13, 2012 at 9:38:00 AM GMT+2

a fost o adevarata panik atunci knd am intrat si nu mergea....dar nu inteleg..dak a vrut sa cada facebook-ul si sa stiut de inainte care a fost faza?

Andra Tuesday, March 13, 2012 at 2:22:00 PM GMT+2

si eu am vazut ca nu merge. si mi-am dat seama ca e o problema interna. asa ca nu m-am stresat...

Damaris Wednesday, March 14, 2012 at 3:22:00 PM GMT+2

oare cum au rectionat dependentele de facebook:))=))

Catalina Wednesday, March 14, 2012 at 4:07:00 PM GMT+2

Ce mai facem noi daca pica Facebook-ul?

Maria Wednesday, March 14, 2012 at 4:25:00 PM GMT+2

aoleooo panicaaa :o nu merge facebook :o =)))

Laurentiu Friday, March 16, 2012 at 9:33:00 AM GMT+2

Ma bucurasem degeaba cand am vazut ca era picat..mi se pare totusi imposibil sa fie offline mai mult de cateva minute.

Dany Friday, March 16, 2012 at 3:03:00 PM GMT+2

:)) cata panica :P

Ramona Friday, March 16, 2012 at 3:04:00 PM GMT+2

cat e el de facebook are voie sa mai cada si el cateodata;))

Adriana Saturday, March 17, 2012 at 7:04:00 PM GMT+2

Mie imi merge foarte bine facebook-ul :D

Liliana Monday, March 19, 2012 at 4:21:00 PM GMT+2

N'am avut probleme pana acum

Laurentiu Tuesday, March 20, 2012 at 11:11:00 AM GMT+2

M-am cam bucurat degeaba cand am vazut ca a picat facebook-ul :|

Mioara Thursday, March 22, 2012 at 10:47:00 AM GMT+2

Se mai intampla si la ei ...

Martina Monday, April 16, 2012 at 6:44:00 PM GMT+3

Mai bine ca nu a mers, parca ne-am eliberat pentru foarte putin timp!

narcis Thursday, April 26, 2012 at 10:36:00 PM GMT+3

nici mie nu imi merge. ma loghez si imi ramane alba imaginea. imi arata si in bara ca se incarca apoi ramane tot alb. a incercat cineva sa se logheze pe contul meu tot asa se intampla. alte conturi merg sa fie de la mine? sau ma aflu si eu printre cei care nu le merge o zi,doua sau trei? m-am logat si de pe facebookul cuiva si pot sa intru pe profilul meu e totul in ordine doar ca ma lghez,se incarca pagina dar ramane alba nu arata nimic.

Dofollow Blog