NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Rovinieta, bat-o vina!

Roviniete.ro


Rovinieta sau rovignieta sau taxa de drum sau "aia" (da, asa am cerut la o statie Peco, cu talonul in mana), nu stiu cum ii zici, ideea este ca este tare pacatoasa.

Ma intrebi de ce scriu despre rovinieta, daca eu am cumparat de la o statie de alimentare. Pai, greseala clasica am facut-o si eu. Am primit un telefon, si am plecat in "excursie"pe drumurile tarii. La o verificare de rutina, ghici cine nu avea rovigneta? Mda! Eu. Am cazut la pace si am luat acolo, pe loc, la statie (norocul meu: expirase de 3 zile si am fost oprit chiar langa statie).



Daca cumperi rovinieta online ai cateva avantaje deloc de neglijat. In primul rand, este comod. Apoi, prin serviciul de alertare prin email, serviciu oferit gratuit de ROVINIETE.RO ai posibilitatea de a seta alerta RCA, CASCO, rovinieta, zile de nastere, etc. Interesant, nu? Nu mai trebuie sa cauti actele, sa te holbezi la ele, sa calculezi (da, surprizele de genul acesta sunt "costisitoare"").

Nu  va mai spun decat atat: eu, lenes notoriu, voi folosi acest serviciu. Pentru lenea mea, bine-nteles!

Roviniete.ro

Acesta este un semn de circulatie!

De zilele urmatoare va aparea pe drumurile tarii acest nou semn de circulatie: Punctul negru. Rolul punctului negru este de a semnaliza zonele cu risc ridicat de producere a accidentelor rutiere. Astfel, Punctul negru reprezintă un sector de drum cu lungimea de maximum 1 kilometru, pe care, într-o perioadă de 5 ani consecutivi, s-au înregistrat minimum 10 accidente grave de circulaţie, soldate cu cel puţin 10 persoane decedate sau rănite grav.

13 comentatori

Toto Monday, April 2, 2012 at 3:28:00 PM GMT+3

Traiesca serviciile online, fac viata tot mai utila...

Laurentiu Wednesday, April 4, 2012 at 6:23:00 PM GMT+3

@ Toto: Corect. Tot mai multi prefera mediul online pentru orice tip de activitate...sunt multe avantaje.

Rebeca Friday, April 6, 2012 at 2:22:00 PM GMT+3

Acum poti sa iti iei orice de pe internet :D

Rete Friday, April 6, 2012 at 6:52:00 PM GMT+3

Chiar nu cred ca merita sa-ti bati capul in Romania cu asemenea aberatii... cand toata lumea da si ia spaga in nesimtire... de ce m-as simti eu mai cu musca pe caciula, ii aplic organului constator in momentul in care voi fi sruprins un stimulent si gata sa rezolvat treaba.

Cosmin Saturday, April 7, 2012 at 10:37:00 PM GMT+3

Internetul a evoluat foarte mult in ultima perioada . Traiasca Internetul.

Gabriel Sunday, April 8, 2012 at 12:52:00 PM GMT+3

Tocmai am primit amenda pentru ca anul trecut in octombrie am uitat sa imi cumpar. Eu prefer varianta off-line de la benzinarie, este una chiar langa mine asa ca e mai simplu asa, pentru mine.

Ego Tuesday, April 10, 2012 at 11:54:00 AM GMT+3

Eu nu am mai cumparat rovineta de peste 6 ani. Inconstient sau nu, norocos sau ba nu am fost prins niciodata. Daca calculez bine trebuie sa fiu prins si amendat de 3-4 ori pentru a zice ca ies mai rau asa. Nu zic sa faceti ca mine - dar daca folositi masina 95% in oras - este un pic cam mult sa ma platesti si rovineta.

Mihaela Tuesday, April 10, 2012 at 3:14:00 PM GMT+3

nu conteaza cum iti achizitionezi rovinieta important e sa o ai..cat despre semn sper sa il ia soferii in calcul:|

Anca Thursday, April 12, 2012 at 2:04:00 PM GMT+3

in curand am sa mi-o fac si eu:)pentru ca vreau sa ies din oras:D

Martina Monday, April 16, 2012 at 6:26:00 PM GMT+3

Inca nu am masina, dar sunt pe punctul de a-mi cumpara una, asa ca e bine de stiut cum stau lucrurile cu rovinieta. Cat priveste noul semn, habar nu aveam ca a fost introdus.

Sonia Sunday, May 6, 2012 at 2:12:00 PM GMT+3

Mie mi-e groaza de rovinieta! Ar trebui schimbat sistemul...

ego Wednesday, June 6, 2012 at 6:36:00 PM GMT+3

Atata timp cat drumurile sunt facute din bani publici ar trebuie sa se intretina tot din banii publici atata timp cat platim la greu impozite. Nu ar trebui platit extra pentru folosirea lor - Logic vorbind. Cei care fac comert pe aceste drumuri ar trebui sa plateasca in plus sau cei care depasesc o anumita greutate care ar putea deteriora mai serios calitatea drumurilor. Eu cu dacia mea nu cred ca pot sa scric calitatea lor decat daca imi cade teava de sapament si imi atarna pe jos.

In conditiile actuale sistemul online cu reminder mi se pare foarte avantajos. Chiar poti evita niste amenzi periodice in cazul in care iesi mai des din oras.

Mara Tuesday, February 26, 2013 at 1:02:00 AM GMT+2

Este un lucru bun, facil si civilizat

Dofollow Blog