NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Soarta, ce sa-i faci - Nu, deciziile proaste!

"Soarta, ce sa-i faci!". O propozitie care te acopera perfect atunci cand iei o decizie proasta cu consecinte mai mult negative.  Ne pricepem de minune sa ne acoperim cu explicatii false chiar si catre propria noastra persoana!

Soarta, ce sa ii faci - Nu, deciziile proste!

Scuzele cele mai patetice si cele mai des folosite.
Nu vom fi impacati cu noi insine, cat timp facem astfel de afirmatii. Sechelele unor decizii gresite ne urmaresc foarte mult timp si nu vom putea contracara efectele sale negative, atat timp cat nu putem spune deschis:
"NU! Este doar decizia mea proasta sau indecizia mea!"
Este valabila propozitia axeasta in majoritatea situatiilor.

Ah, si sa nu uitam, ca subconstientul nostru este mai puternic de 30.000 de ori fata de constient. Faci o astfel de afirmatie, si o pasezi subconstientului, doar ca acolo este stocat Adevarul. Asa ca, ai deschis un conflict in creier, pe care el trebuie sa il rezolve cumva. Si pana nu rezolva, va fi conflict. Care va iesi sub o forma sau alta la suprafata.
Am mai spus despre acest conflict cand incerca,m sa va explic cum este cu viciile. Si este o problema foarte reala. Poate ti se pare stupid, dar sa stii ca, de exemplu, intr-o convorbire cu o veche iubire, simpla propozitie: "Nu, eu am fost indecis, sau am luat o decizie prosta" te va scapa de foarte multe dureri de cap, si, cateodata, de obiceiuri ale caror origine nici nu le stii. Conflictele interne duc la obiceiuri si ticuri, temeri si sechele.
Scapa de ele. Atunci cand ai ocazia sa fii sincer cu tine si cu persoana sau persoanele care sunt implicate, fii sincer. Te vei simti mult mai usurat, si, ce este si mai important, vei fi impacat si mai linistit, cu mai putine "probleme".

29 comentatori

Alina Saturday, March 17, 2012 at 2:47:00 AM GMT+2

Acelasi lucru este cu orice tip de minciuna , nu doar cele ce privesc alegerile gresite.. oricum bun subiectul.

Irina Saturday, March 17, 2012 at 7:09:00 PM GMT+2

Un articol super ! :) Ai mare dreptate

Ioana Monday, March 19, 2012 at 9:10:00 AM GMT+2

Ai mare dreptate. Trebuie sa AVEM GRIJA CE BAGAM IN SUBCONSTIENT.

Yasmina Monday, March 19, 2012 at 3:56:00 PM GMT+2

subconstientul nostru isi face mereu de cap...nu cred in afze cu soarte,destinul...astea ni le facem noi nu sunt undeva scrise

Nicoleta Monday, March 19, 2012 at 4:22:00 PM GMT+2

oricat de bine am stii noi ce trebuie sa facem si ce nu, suntem predispusi la a face greseli...

Denisa Monday, March 19, 2012 at 4:26:00 PM GMT+2

Ai foarte mare dreptare ;)

Spiry Monday, March 19, 2012 at 6:16:00 PM GMT+2

eu bine, sincer sa fiu si mie imi mai scapa unele faze dinastea, no stress:))

Dragos Monday, March 19, 2012 at 9:09:00 PM GMT+2

De fiecare data dam vina pe soarta.. Insa eu cred ca soarta ne-o facem cu mana noastra!

Kizi Monday, March 19, 2012 at 10:46:00 PM GMT+2

Viata pentru mine e asa, 'azi o deciezie prosta, maine o alta decizie proasta, poimainte poate intr o singura zii iei 2 decizi proaste'.

Raluca Tuesday, March 20, 2012 at 9:19:00 AM GMT+2

dana nu am gresi nu ne-am maturia si nu am avea din ce sa invatam..;)

Laurentiu Tuesday, March 20, 2012 at 11:10:00 AM GMT+2

Eu nu cred in soarta...cred mai degraba ca toate au un scop, toate ni le facem cu mana noastra si totul depinde de noi, nu de soarta!

Relu Tuesday, March 20, 2012 at 11:45:00 AM GMT+2

In majoritatea cazurilor ai dreptate... Dar uite, mie unuia, chiar mi se intampla tot felu de ghinioane independent de mine... Niciodata nu am dat vina pe hazard, insa, cu timpul, am acceptat ce mi se intampla ca atare, nici nu ma lamentez insa sunt mereu pregatit pentru cea mai rea situatie... Cateodata cred ca ar trebui sa merg mai des pe la biserica :)

Valentina Tuesday, March 20, 2012 at 4:23:00 PM GMT+2

de obicei deciziile proaste sunt de vina nu destinul sau soarta

Stefan Tuesday, March 20, 2012 at 6:34:00 PM GMT+2

Sunt de aceasi parere; da, e ok sa crezi in soarta, destin, exista - nu exista ... greu de zis. Dar tu iti croiesti in mare parte drumul!

Ioana Wednesday, March 21, 2012 at 10:31:00 AM GMT+2

soarta ti-o faci singur...prin decizile pe care le iei..asa ca nu mai dati viba pe ea;)

Dani Wednesday, March 21, 2012 at 11:42:00 AM GMT+2

Cam asa este si in cazul minciunilor si cu durerea de cap. Pana nu spui adevarul parca nu te simti bine.

ROCA Wednesday, March 21, 2012 at 12:48:00 PM GMT+2

Soarta este cum ti-o faci , dar de gresit intr-o directie ,ai dreptul sa gresesti numai odata, a doua oara este deja prostie

TZUTZY Wednesday, March 21, 2012 at 12:53:00 PM GMT+2

mai greseste omul, numai ca atunci cand trebuie sa iei o decizie importanta trebuie sa fii f. atent ,o decizie gresita te poate costa mult, chiar f. mult

Alina Wednesday, March 21, 2012 at 1:31:00 PM GMT+2

Multa dreptate poti avea prin acest post!Bravo!

Camelia Wednesday, March 21, 2012 at 4:03:00 PM GMT+2

ai o mare dreptate...bravo,te apreciez

Simona Thursday, March 22, 2012 at 10:17:00 AM GMT+2

tot timpul dami vina pe soarta si destin...:))

Mioara Thursday, March 22, 2012 at 10:44:00 AM GMT+2

:)) mda

Ana Thursday, March 22, 2012 at 11:45:00 AM GMT+2

Decizii proaste cred ca toti luam la un moment dat :)) n'avem cum sa luam mereu decizia buna, sa nu gresim niciodata :)) Important este sa ne ridicam la loc si sa indreptam greseala ;)

Codruta Thursday, March 22, 2012 at 3:32:00 PM GMT+2

cel mai usor e sa dai vina pe soarta sau pe destin dar niciodata pe deciziile tale...

Alina Thursday, March 22, 2012 at 4:04:00 PM GMT+2

Este un lucru foae interesan ce spui mai ales despre constiinta crd ca multi dintre noi suntem de ideea sa nu recunoastem ca ne facem de ras sau ceva de genu da a fi mai bine sa fim sincer mai intai cu noi , ne-ar ajuta in viata de zi cu zi

Florin Busuioc Thursday, March 22, 2012 at 6:28:00 PM GMT+2

Subconstientul decide insa poate fi in influentat de convingerile noastre.

Ana Friday, March 23, 2012 at 1:24:00 AM GMT+2

DA cam asa este lumea mereu orice sa-r intampla soarta este de vina orice ar pati destinul daca nu ar fi ele 2 pe ce ar mai dai vina?

Cosmin Friday, March 23, 2012 at 10:20:00 AM GMT+2

Foarte mare dreptate , "fiecare cu soarta lui" ...

popa ionela Friday, March 23, 2012 at 1:38:00 PM GMT+2

Intodeauna trebuie sa ne bazam pe sinceritate, astfel prin minciuni iti creezi prpriul basm si la urma nici tu nu mai stii care e adevarul.Ajungi sa crezi ca viata ta e inconjurata numai de minciun, in loc sa iti faci organizare sa dai un sens.

Dofollow Blog