NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Giulia -Vorbe goale -versuri si video

Giulia Vorbe goale

Giulia - Vorbe goale



Ce multe amintiri ne cheamă acum
Când totul e trist, când totul e scrum
Şi tot ne minţim, nu putem reaprinde
Iubirea ce astăzi încă se simte.


Ce multe amintiri ne cheamă acum
Când totul e trist, când totul e scrum
Şi tot ne minţim, nu putem reaprinde
Iubirea ce astăzi încă se simte.

Ce multe amintiri de catifea
Stau ascunse în umbra ta
Când tot mai credeam în frumoasele vise
Cu fire de praf, au fost stinse.

Urma dispare, azi las armele jos
Nu mai doare.
Poţi să-mi spui ce vrei
Sunt vorbe goale, azi las armele jos
Nu mai doare, nu mai doare.


Urma dispare, azi las armele jos
Nu mai doare.
Poţi să-mi spui ce vrei
Sunt vorbe goale, azi las armele jos
Nu mai doare, nu mai doare.

Spune că îţi pare rău
Acelaşi lucru l-am spus şi eu
Însă cerul nostru a fost 
Mult, mult, mult..
Mult prea greu.

Nu maï doare!





Pe numele ei real Giulia Anghelescu, s-a nascut la data de 07 noiembrie 1984 si este din Galati. Giulia are ochi caprui, par castaniu, 49 de kilograme si o catelusa numita Bubbles. A facut parte din trupa Candy iar din discogarfia ei fac parte albumele Giulia (2004),Fluturi (2006),Primul Pas (2008).

17 comentatori

emy Tuesday, November 29, 2011 at 10:08:00 AM GMT+2

Cred ca este o melodie foarte frumoasa.

Spiry Tuesday, November 29, 2011 at 11:24:00 AM GMT+2

Am ascultat cu mare placere mel, e faina :)
Dar oare chiar sa ajungi sa pozezi goala pt o mel?
Sau ea se scoate ca nu e goala pt ca nici descultate nu e? :))

xpromo Tuesday, November 29, 2011 at 8:27:00 PM GMT+2

Piesa iti fura atentia de pe text si pare usoara, daca citesti separat textul, are foarte multa sensibilitate si profunzime. Este o poezie foarte frumoasa.

simona Wednesday, November 30, 2011 at 1:32:00 AM GMT+2

e faina piesa. dar spiry are dreptate, de ce oare cantaretele in ziua de azi simt nevoia sa se filmeze sau sa pozeze goale?! ar putea atrage atentia si prin alte metode.

Centrale Termice Wednesday, November 30, 2011 at 11:22:00 AM GMT+2

interesanta piesa, dar pentru o melodie sa pozezi goala e prea mult

Lanoapte Wednesday, November 30, 2011 at 2:28:00 PM GMT+2

Foarte frumoase versuri

proiector Wednesday, November 30, 2011 at 7:26:00 PM GMT+2

@simona
exista persoane care asta vor, in plus ei cauta ceva cu care sa iasa in evidenta, sa socheze etc. Multi artisti raman anonimi datorita faptului ca nimeni nu i-a observat. Totul este marketing. :)
Mie mi se pare un pic usoara piesa, dar textul este foarte frumos.

Dzan Wednesday, November 30, 2011 at 9:54:00 PM GMT+2

Ma mir ca mai scoate cineva muzica in limba Romana, cand majoritatea pocesc o engleza de balta si spun 3 cuvinte si gata o melodie la saptamana.

andreea Sunday, December 4, 2011 at 1:17:00 AM GMT+2

acu cateva zile am dat si eu de aceasta mel :) si chiar imi place :x

ceai de slabit Monday, December 5, 2011 at 1:22:00 AM GMT+2

vorbe goale, fete goale :))
faina piesa, la fel si poza de album!

S0wL Wednesday, December 7, 2011 at 4:54:00 PM GMT+2

Un ultimii ani, de cand lucreaza impreuna cu cei de la Dj Project, Giulia scoate melodii bune.

cornel Saturday, December 10, 2011 at 2:46:00 PM GMT+2

Nu merge videoclipu.

NG`s Saturday, December 10, 2011 at 6:57:00 PM GMT+2

@cornel Vrei sa punem pariu ca merge? :D

@ceai de slabit: Dupa cura, urmeaza expunerea, doar nu au aut degeaba atata timp ...

@centrale termice: Poate s-a defectat termostatul!

review electronice Friday, December 16, 2011 at 10:49:00 PM GMT+2

melodia e foarte tare si nu doar pentru ascultat in casa in club rupe

Amit Kumar Tuesday, December 20, 2011 at 8:21:00 AM GMT+2

ir ca mai scoate cineva muzica in limba Romana, cand majoritatea pocesc o engleza de balta si spun 3 cuvinte si gata o melodie la saptamana.


maybelline coupons

Edi Wednesday, December 21, 2011 at 2:53:00 AM GMT+2

Foarte frumouous....mai mai ca-mi vine sa ascult altceva....

Bestfilme Saturday, December 24, 2011 at 3:42:00 PM GMT+2

Am ascultat melodia ! Foarte reusita . Niste versuri superbe .

Dofollow Blog