NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Se va intampla pe 11.11.11

iPhone 4S in Romania, de la Vodafone
Oricat nu va vine sa credeti, asa este. Si este si o ora oficiala, ora 00:00, bine-nteles.
Cine va fi acolo? Pai, sa vedem. Multi, printre care si Cabral Ibacka, Andreea Raicu si Robert Turcescu.
Unde? Ah, la Plaza Romania.
Cand? Chiar in aceste momente!
Bun, si ce? Pai, lansarea oficial a iPhone 4S in Romania, de catre Vodafone.

 Tam, tam mare, dezbateri pe tema de ce iPhone 4S si nu iPhone 5, si toate celea. Trebuie sa fim un pic realisti. Cine s-a jucat cu un gadget produs de la compania Apple, stie ca este ceva special. Si oricat nu vrem sa recunoastem, ne-am dori sa ne jucam cu acest iPhone 4S, chiar daca numai pentru cateva zile. 

Daca ma intrebati ce este asa de special, o sa va raspund cu: Totul! Iti poti inchipui cum este sa ai la purtator un smartphone cu procesor A5, ce incarca rapid si ruleaza grafica cu pana la 7 ori mai rapid? Sau cum este sa ai un aparat de fotografiat de 8 Megapixeli, cu tot felul de functii inteligente si inregistrare HD 1080p cu stabilizator de imagine? Cum este sa salvezi aceste fotografii instantaneu in iCloud, de unde poti trimite si prietenilor? Sau sa ai peste 200 de functii noi, de toate felurile si pentru toate gusturile? Si peste o jumatate de milion de aplicatii? (Da, peste 500.000 de aplicatii ce le poti descarca pe iPhone-ul tau din App Store).

Nu imi spune ca nu doresti un astfel de telefon! Nu te cred! Este intr-adevar, una dintre cele mai noi gadgeturi ce-ti poti inchipui ca ti-ar apartine. Dar stai! Nu trebuie sa iti inchipui. Il poti avea. Abonamentele dedicate lansate de Vodafone iti permit sa iti cumperi unul de la 149 de Euro. Asa ca ... spor la ... munca! Daca stii ce iti doresti, restul este doar chestiune de timp. Posibilitati exista acum.

11 comentatori

Alexx
This comment has been removed by a blog administrator.
Luminita Saturday, November 12, 2011 at 4:14:00 AM GMT+2

Eu am optat pentru abonamentul de 150 Euro de la Vodafone.. sper sa merite

Madutza Saturday, November 12, 2011 at 9:39:00 PM GMT+2

In momentul asta nu mi se pare deloc rentabil sa-ti cumperi un 4S. Astept sa mai treaca putin timpul sa se mai ieftineasca si poate o sa-mi achizitionez si eu unul

Gabri Monday, November 14, 2011 at 5:42:00 PM GMT+2

Ce nu inteleg eu este graba multora de a lua exact la inceput cand este cel mai scump...eu sunt genul care mai bine mai asteapta o reducere , nu stiu ceva un pret special si apoi ma avant sa cumpar. dar care e smecheria daca am cumparat eu primul la cel mai mare pret posibil ?

perdele Monday, November 14, 2011 at 7:25:00 PM GMT+2

Ce-i drept cand am vazut titlul acestui articol m-am gandit imediat ca-i vorba despre un alt articol despre sfarsitul lumii. Acum, dupa ce l-am citit, vad ca-i vorba despre mult asteptata lansare a celebrului IPhone 4S. Sa fie asta efectul de turma? Caci pe 90% din blogurile ce le urmaresc numai despre asta se vorbeste!

Unknown Monday, November 14, 2011 at 8:15:00 PM GMT+2

Un pic mai clar, te rog. Efectul de turma a lansarii telefonului, sau a cifrelor...

Noni Tuesday, November 15, 2011 at 2:04:00 PM GMT+2

Cam, multe apocalipse au trecut anul asta, e adevarat ca au si murit unii atunci. Oricum ora oficiala nu era 0:00 si 11 si 11 minute

Noni Tuesday, November 15, 2011 at 2:05:00 PM GMT+2

Si cine a castigat telefonanele de apocalipsa?

Televizor LED Wednesday, November 16, 2011 at 7:47:00 PM GMT+2

Am vazut filmari de la eveniment, dar in acelasi timp stiu ca si Orange l-a lansat pe piata,deci n-a fost o exclusivitate pentru Romania

and.dinu Thursday, November 24, 2011 at 1:49:00 PM GMT+2

Peste cateva luni ai putea sa il cumperi la un pret mult mai ieftin, asa ca nu inteleg de ce atata graba.

simona Wednesday, November 30, 2011 at 12:27:00 PM GMT+2

e super fain telefonul. si daca ar avea si aplicatia siri in limba romana ar fi si mai fain

Dofollow Blog