NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Cadourile de Craciun devin electronice? Card Cadou de Craciun

A sosit sezonul cadourilor, bate Craciunul la usa, ati vazut ieri ce inseamna Vinerea Neagra (au fost multe produse cu reduceri substantiale), si o data cu el au inceput si intrebarile. "Ce sa ii cumpar copilului meu?" sau "Vreau sa imbunatatim calculatorul de Craciun" sau "Vreau un monitor dintr-acela mare, plat, atata merit si eu!".
Fiecare are dreptate si as vrea  sa le pot raspunde. Doar ca....

Am insa o propunere: ce ar fi sa fim realisti, si, daca persoana careia vreti sa ii faceti cadou un produs electronic este la o varsta la care trebuie sa fie stapan pe deciziile sale, sa ii oferiti un Card CadouCard Cadou de Craciun. Astfel, va avea responsabilitatea de a alege si hotara ce anume doreste si, mai ales, ce poate achizitiona. Pe langa asta, va invata si ce inseamna sa aiba o anumita suma de bani, in care trebuie sa se integreze, atunci cand face comanda (bine, mai puteti suplimenta, daca vine si va spune ca a ales cutare lucru si mai are nevoie de 100 de lei). Ar fi cazul sa incercati sa aveti incredere in el/ea, si sa ii aratati acest lucru, tocmai prin acest Card CadouCard Cadou de craciun. Achizitionarea cardului cadou nu este grea, o va primi electronic (in sfarsit, primeste ceva prin email) si ii ofera satisfactia cumparaturilor de Craciun, facuta de acasa, din fotoliu.

Este adevarat ca puteti sa ii cumparati un Playstation SonyPlaystation sony ieftin, ca sa nu mai stea toata ziua lipit(a) de monitor, dar nu puteti stii daca nu cumva ar fi preferat niste carticarti ieftine online de craciun (sa stiti ca sunt acolo peste 20.000 de titluri -de la manuale scolare la audiobook-uri). In plus, ati facut achizitionarea cardului cadou in mai putin de 5 minute si ii dati de lucru si gandit pentru cateva zile, asta fara sa mai punem la socoteala faptul ca va face matematica la greu (bunica, matusa, economiile de peste an, etc).

Hai sa vedem cati dintre voi puteti renunta la controlul strict asupra copilului vostru si sunteti deschisi in ceea ce priveste adevarul: autonomia si increderea acordata sunt un pas spre independenta (mult visata) a persoanei ce este copilul  vostru.

7 comentatori

Spiry Saturday, November 26, 2011 at 10:41:00 AM GMT+2

Problema e in felul urmator, incerc si eu sa imi gasesc ceva bani prin buzunare sa profit de reducerile astea super mega, si cand sa intru pe EMAGU' ce credeti... nu mergea :|
Oare chiar nu s-au gandit ca o sa fie un trefic considerabil..?

Unknown Saturday, November 26, 2011 at 10:51:00 AM GMT+2

Cardul cadou ti-ar putea rezolva problema, daca ai de la cine sa primesti. Vinerea neagra este altceva. F5 si rabdare si ai un produs in ... 1/2 ora, daca nu s-a terminat intre timp (cum am patit eu).

Humana Saturday, November 26, 2011 at 9:30:00 PM GMT+2

Sincer, cardul cadou este ceea ce ar vrea oricine. Sa-ti alegi singur produsul mi se pare foarte placut.

simona Wednesday, November 30, 2011 at 1:40:00 AM GMT+2

uof, ce mi-as lua si eu un monitor nou pentru pc :( nu-mi face si mie careva cadou un card? :D

cornel Saturday, December 10, 2011 at 2:50:00 PM GMT+2

PCGarage e mai bun.

review electronice Saturday, December 17, 2011 at 10:40:00 AM GMT+2

multa lume isi doreste un asemenea card deoarece e mai usoor sa iti alegi singur cadoul decat sa ti se faca unul si sa nu iti placa

Sorin Thursday, December 29, 2011 at 10:45:00 PM GMT+2

Toata lumea vrea sa primeasca un cadou, dar cel mai bine e sa primesti ceea ce iti doresti.

Dofollow Blog