NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Ceas, telefoane dual sim, le vreau intr-una!

Telefoane dual sim
Si daca tot am vorbit zilele trecute de telefoane iPhone, azi va voi scrie despre telefoane dual sim. Mai exact, despre un telefon pe care intentionez sa il achizitionez cat de curand. Este un moft tehnologic al meu, pentru ca este un telefon facut sub forma unui ceas de mana. Utilitatea sa poate fi pusa la indoiala de multi dintre voi. Doar ca acest ceas-telefon mi se pare mult mai util, pentru ca nu voi mai avea probleme gen "Am uitat telefonul acasa" sau pe ici, pe colo. Il pun la mana si gata.
Are casca Bluetooth si fir pentru casca. Se rezolva astfel si problema condusului si vorbitului la telefon. Nu este un iPhone, nu stie multe lucruri, dar este tocmai ceea ce imi trebuie. Una dintre aceste mobile dual sim, care sa pastreze ambele linii deschise, un ceas, mici aplicatii, eventual muzica (desi nu ascult multa muzica, eventual radio). Nu voi avea buzunarele ocupate si, in plus, merge cu orice imbracaminte.
Mofturile cu smartphone si internet pe telefon le las pentru altadata, utilitatea acestora in momentul de fata fiind inca discutabila. Sunt foarte putine ocaziile in care am nevoie de asa ceva. Cei doi acumulatori imi asigura o autonomie acceptabila, castile cu fir si blootooth imi asigura comoditate si independenta in timpul convorbirilor (nu imi tine mainile ocupate), iar cablul USB de date si cardul de memorie imi asigura stocarea de care am nevoie.
In consecinta, acest telefon imi asigura tot ce am nevoie in materie de comunicare, restul fiind doar mofturi ce nu isi au rostul, deocamdata. Si trebuie sa recunoasteti ca am dreptate. Nu stiu fetele cum s-ar impaca cu un astfel de telefon (are o marime considerabila), si, mai ales, cum s-ar potrivi cu tot felul de vestimentatii, dar la baieti acest aspect este rezolvat prin insusi constitutia unui baiat.

Iar pentru cei curiosi cum functioneaza, priviti:

10 comentatori

Sisteme de copiat Monday, November 14, 2011 at 8:09:00 PM GMT+2

Intradevar este foarte misto insa nu iti recomand,pentru ca cedeaza foarte repede.Am avut astfel de telefon si mi se pare de proasta calitate,fiind si chinezarie.

emy Tuesday, November 15, 2011 at 5:28:00 PM GMT+2

Arata bine telefonul mobil dar are ecranul cam mic.

Haine de Firma Tuesday, November 15, 2011 at 6:46:00 PM GMT+2

E bine ca e la mana si nu in buzunaru de la blugi ca sa nu iti mai radiezi organele interne... E mic si util... Cam cat o sa coste aveti idee?

Pitbull Wednesday, November 16, 2011 at 10:17:00 AM GMT+2

Mai ce sa zic e folositor intr-un fel insa iti dai seama ca o sa porti la mana un ceas cat un telefon ?

La multe tinute o sa arate destul de aiurea .. parerea mea care sunt adeptul lucrurilor mai finute.

Razvan Saturday, November 19, 2011 at 6:35:00 PM GMT+2

Foarte tare dar daca se vrea ceva de calitate au cei de la LG un astfel de ceas:D

andrey Saturday, November 19, 2011 at 6:42:00 PM GMT+2

are ecranul cam mic si nu cred ca are o viata prea lunga...

Adrian Monday, November 21, 2011 at 5:57:00 PM GMT+2

Da pana la urma cat e ceasul stie ?

simona Wednesday, November 30, 2011 at 2:07:00 AM GMT+2

e foarte fain telefonul asta in forma de ceas, pacat ca e mai mult pentru baieti. cel putin pe mana mea s-ar vedea ca si cum mi-as pune ceasul de perete pe mana!

Fresh2011 Tuesday, December 13, 2011 at 11:27:00 AM GMT+2

Nam ce spune, e frumos dar are o avere sa nu credeti ca costa intre euro. Poate mii
Nu pot spune un pret exact pentru ca nu mam interesat dar sunt sigur ca este mult mai mult de 1000 euro pentru ca este nou pe piata si este un ceas telefon . deci ceva super nou in lumea asta:D
Tot ce pot spune ca am vazut caracteriistile pe net si se pare un bun ceas telefon , dar tot mai bine e telefonu ;)

Brain Thursday, August 23, 2012 at 10:42:00 AM GMT+3

Hy! Si eu mi-am luat recent un telefon dual-sim de care sunt foarte bucuros, desi un este brand-uit vreau sa va spun ca imi fac treaba cu el exact cat imi este necesar: trimit mail-uri, dau telefoane, sms-uri si in acelasi timp primesc mail-uri si le pot citi in timp record, cunt lucruriile cele mai importante iar apoi inevitabil este faptul ca are dublu sim, ambele cartele imi sunt foarte utile mai ales ca trebuie sa imi separ viata personala de cea privata, ca sa nu inebunesc pera curand! Produsul l-am gasit la un pret foarte bun doar 249 Ron pe un site numit Supertablete.ro, de unde am citit ca produsele vin direct de la distribuitor si din acest motiv sunt mult mai ieftine decat in alte magazine, m-au anuntat cei de la firma c s-ar putea sa platsec si vama, insa nu am platit nimic in plus, iar modalitatile lor de plata mi-se par inovatoare cu cardul/ pay pal/ transfer bancar, parca ma simt si eu european!

Dofollow Blog