NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Animalutele sunt tratate mai bine

Eu merg destul de des la spital pentru a-mi face controalele care ne sunt recomandate de medicul de familie. Este ceva normal daca tinem la noi si la sanatatea noastra. Am avut nevoie recent sa duc pisica la clinica pentru a-i face un control si am ramas impresionat. Pisica mea a avut parte de un tratament mult mai bun ca al meu, analize facute la aparate de ultima generatie si multe altele. Mi se pare foarte tare sa existe o clinica veterinara in tara noastra care sa dispuna de niste echipamente mai sofisticate decat intr-un spital normal. Eu fac analize des insa nu am vazut niste echipamente atat de noi si performante care iti arata pe loc tot ce ai nevoie. Va recomand si voua sa va duceti animalele la clinica veterinara fiindca este cel mai bine sa stiti daca sufera de vreo boala sau au nevoie de vreo interventie medicala in cel mai scurt timp. Este mult mai bine sa fiti pe faza si sa cunoasteti tot ce trebuie despre starea de sanatate a animalului pe care il iubiti.
Va recomand clinica de urgente veterinare.

0 comentatori

Dofollow Blog