NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Cum am grija de gradina

A trecut si vara aceasta, iar florile din gradina, datorita vremei, deja incep sa se piarda, sa se strice, fapt pentru care in fiecare an am avut o senzatie de nostalgie. Probabil sunt mai ciudat, insa, imi plac florile si nu suport sa le vad distruse, fiindca acest lucru te face sa te simti foarte prost si abia astepti urmatoarea ocazie sa le plantezi si sa ai grija de ele, chiar daca pe o perioada oricat de scurta ar fi. Primavara aceasta am plantat seminte flori in jumatate din gradina din fata casei, deoarece am vrut sa ma relaxez si sa uit de anumite lucruri care imi dadeau batai de cap. Mi-a placut foarte tare senzatia aceasta si pot spune ca pe viitor, in fiecare an, o sa-mi rapesc din timpul meu pentru a face acest lucru. Imi place sa vad cum infloresc florile si cum stralucesc de la razele soarelui, cum atunci cand sunt udate raman stropi de apa pe ele. Probabil acest lucru scoate si in evidenta faptul ca sunt mai sentimental de fel, deci...:D Abia astept sa vina anul urmator sa ma pot pierde in gradina ziua si sa ma gandesc la lucruri frumoase. Cumpara produse pentru irigare gradina si ingrasamant profesional de la Covera.

0 comentatori

Dofollow Blog