NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Imprimante laser si hartie foto

Am iesit ieri prin oras in cautare de imprimanta multi functioanala, fiindca am nevoie odata inceperea facultatii. Am intrat in cateva magazine IT pentru a vedea mai multe modele de imprimante, fiindca vroiam sa-mi fac o idee de mai multe aparate ca sa stiu ce model sa cumpar cu exactitate. Am ramas uimit vazand ca, mai nou, exista imprimante foarte ieftine cu mai multe functii. Intr-un magazin NetWave am dat peste o imprimanta laser si m-am uitat cam ce specificatii are, iar cand am vazut ca are si scanner si functia pentru hartie foto mi-a placut foarte mult. Practic, am vazut o imprimanta la un pret foarte mic si cu mai multe functii incluse. M-am interesat in legatura cu calitatea produsului, am discutat cu cei de la Newave si am ramas placut surprins cand mi-au spus ca o imprimanta de genul o poti folosi ani, fiindca este foarte buna si nu se deterioreaza in timp. Insa, acum, evident, conteaza foarte mult si cum o pastrezi, fiindca daca o tii si iti bati joc de ea, ca orice alt produs, se va strica sau vor aparea probleme la folosirea acesteia. Va recomand imprimanta laser cartuseria.ro si hartie foto cartuseria.ro !

0 comentatori

Dofollow Blog