NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Să fie Alice, Nadia sau Estelle?

Estelle
Deşi a trecut sezonul, întrebarea rămâne actuală. Cel puţin întrebarea aceasta o aud de la prietena mea! Ce fericire pe mine, nu? Nu, nu îşi alege o poreclă sau nickname, cel puţin aşa cred. Pentru că stă în faţa monitorului şi se întreabă: Să fie Alice, Nadia sau Estelle?

Curios din fire, mă apropiu, să înţeleg şi eu întrebarea. Mă uit, rapid la început, apoi mai lung şi  ... surpriză! Şi plăcută şi neplăcută. Am văzut ce vedeţi şi voi. Şi o cheamă Estelle. Nu ştiam dacă e o glumă sau ce vrea să fie. Apoi m-am lămurit. Prea rapid, chiar!

Dar să vă explic şi vouă. Alice şi Nadia sunt costume de baie online, ce poartă aceste nume, ce i-au plăcut şi, ştiind că nu vom sta departe de apa din piscină nici la iarnă, încerca să aleagă ceva potrivit. Iar despre Estelle ... este la categoria rochii online (mă corectează ea că Estelle este fustă, de fapt! -Nu e totuna? -Nu!). 

Măi, măi, ce mi-aţi făcut voi, cei ce aţi creat această pagină! Nu puteaţi voi să puneţi ca în titlul paginii "Fusta Estelle"? Sau costum de baie ... şi numele? Bine-nţeles, le are pe toate trei acum, căci a realizat că am reacţionat prea prompt la numele spuse de ea. Şi că m-am holbat la picioarele ei, susţine ea, sau la fustă susţin eu. Şi ca să fie linişte ... Dar sunt frumoase! Mai ales pe ea.

Dofollow Blog