NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Te iubesc - poezia de duminica 18

Te iubesc - poezia de duminica


TE IUBESC


de Corina Nica

Nu este numai simplă amăgire 
Povestea noastră mai presus de fire. 
Tu nu ești pentru mine-o rătăcire,
Ești însuși visul tandru de iubire.

Te-am întâlnit de mult și sunt bătrână 
Dar am crescut ținându-ne de mână 
Și anii mulți au fost o săptămână 
Și tu stăpân al meu. Și eu stăpână. 

Și nu cunosc amarul lângă tine 
Căci știi să mă-ndulcești cu nemurire 
Iubesc argintul tâmplei tale scumpe 
Și tot ce dat a fost să ni se-ntâmple.

2 comentatori

Ana Monday, October 8, 2012 at 6:11:00 PM GMT+3

Foarte frumoasa poezia, intr-adevar doar un singur om poate oferii iubirea adevarata si poate atinge faptul de a simtii o iubire nemarginita, fara limite.

Andrei Friday, October 19, 2012 at 11:04:00 PM GMT+3

M-ai bagat intr-o stare...
PS: Faina poezie!!!

Dofollow Blog