NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

O tigara nociva cu Playboy VIP

Cu cohii închişi, savurez doza de nicotină ce oferă uşoara ameţeală de dinainte de adrenalină, pătrunde în tot corpul, relaxând toţi muşchii. Viciu vechi, obiceiuri vechi. Cafeluţa de dimineaţă are mai mult sens, nu e goală. Efectul combinat te pune pe treabă, în doi timpi şi trei mişcări.
.....
Oh, dar ce îmi este dat să văd! Crema muzicii, în aceeaşi cameră cu mine. Ritm de muzică bună şi stil, necunoscute mie. Mădălina îşi face apariţia de undeva de lângă mine. Fata viselor mele! Cu mişcări uşoare se aşează la masă, pe scaunul de lângă mine! Spre surprinderea mea este foarte sociabilă, reuşind, astfel, să trecem uşor de barierele începutului şi chiar purtăm o conversaţie interesantă. Dansul, conversaţia, parfumul, toate par să fie în favoarea mea. Sunt la un pas de a o seduce. Fata aceasta ...

Auch! Ţigara s-a ars complet, degetele mele trimiţându-mi semnale de alarmă. Vis, realitate, ce s-a întâmplat?
Nimic, de fapt. Trebuie să mă abţin, să nu mai fumez. Tutunul pare să nu se împace cu parfumul Playboy VIP.

0 comentatori

Dofollow Blog