NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Taine - Poezia de duminica

Taine


Taine


A câta oară m-ai întors

Atât de sus, atât de jos?

De ne-nțeles ești, viață, tu,

Când spui un DA și-apoi e NU.


Dar tot nu-nvăț din jocul trist

Și-n orice ușă ce s-a-nchis

Văd alta care m-a chemat

Spre-un drum ce încă n-am urmat.


Cum orice-alegi e-nșelător,

Și eu, ca orice muritor,

Mă leg ușor și mă dezleg

De tainele ce le-nțeleg.


A câta oară m-ai întors

Atât de sus, atât de jos?

De ne-nțeles ești, viață, tu,

Când spui un DA și-apoi e NU.


Corina Nica, 16 aprilie 2013



Taine - Poezia de duminica

4 comentatori

Octavian Monday, April 22, 2013 at 4:29:00 AM GMT+3

Foarte frumoasa! Este atat de profund.

Andrei Tuesday, April 23, 2013 at 3:51:00 PM GMT+3

Îmi place poezia, deși nu sunt fan înrăit al poeziilor asta chiar mi-a plăcut.
Ai putea sa le strângi într-un volum.

Ana- Tuesday, April 23, 2013 at 4:34:00 PM GMT+3

draguta poezia, ai talent...ar trebui sa mai scrii

Laurentiu Tuesday, April 30, 2013 at 12:10:00 PM GMT+3

Ai talent si ai face bine sa continui s scrii :)

Dofollow Blog