NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Romtelecom search

De cateva zile observ ca avem, noi, cei care folosim internet Romtelecom, un nou cautator, care apare automat in momentul in care pagina dorita nu exista, oferindu-ne variante de raspuns. Da, probabil este o rezolvare interna a lor pe linie, dar....
Mi se pare deranjant. Eu am incredere in nenea google, si totul era setat sa treaca pe la el. Acum, vreau, nu vreau, folosesc altceva.

Voi stiti ceva de asta? Ce si cum?

1 comentatori

Unknown Monday, August 16, 2010 at 3:34:00 PM GMT+3

Spre surprinderea mea am primit raspuns pe twitter. De la @ClickNet Va vine sa credeti? E....uimitor. Multumesc pentru raspuns. Va redau si raspunsul:

@angelopf Detalii găseşti pe http://bit.ly/bBjZwo şi poţi renunţa oricând la el folosind link-ul Instrucţiuni dezactivare din josul paginii.

Dofollow Blog