NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Penny-Market Covasna

Catalog preturi Peny MarketImage via WikipediaCatalogul Penny Market.
Programul de lucru:
Luni -Sambata 08,00 - 21,00,
Duminica 08,00 - 19,00Magazinul Peny Market Covasna
Astazi, trecand prin zona, am constatat ca magazinul Penny Market este aproape gata de deschidere. Pe 2 septembrie, oficial. Este una dintre lucrurile pe care localnicii le asteapta. Si, sincer, si eu.
Penny Market Covasna a fost construit intr-un timp destul de scurt. Desi mult timp a stat doar pe hartie, o data inceputa constructia, s-au miscat repede. Astazi este deja marfa pe raft, asteptand clientii. Nu stiu daca se va deschide mai devreme de 2 septembrie, data oficiala, dar asta vom vedea.
M-am saturat sa tot platesc acele adaosuri artificiale puse de comerciantii din zona. Si ca un simplu exemplu, daca un kilogram de zahar costa in jur de 2,60-2,90 RON la un magazin mare, la noi am cumparat la....4,20 RON. Este un lucru sa pui adaos de 30%, dar cel din exemplul de fata este....nesimtire. Astept sa se alinieze un pic si comerciantii locali la niste preturi reale, si sa nu isi mai faca vile si vilisoare din banii mei si ai nostrii, si pe deasupra sa imi mai si rada in nas cand ii spun ca lucrul X cumparat de la ei este expirat si doresc sa il schimbe. Suntem oameni, inteleg ca le este greu sa se aprovizioneze si trebuie pus adaos, mai mare sau mai mic, dar nici chiar asa.

La o tura de cumparaturi de 200-250 de Ron intr-un hipermarket precum Penny Market Covasna, imi iese lejer bennzina, plus inca o economie de 20-30 de RON. Si vorbim aici de o suma mica. Asa ca....
Perfect Tour

0 comentatori

Dofollow Blog