NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Cartofii tuciurii

Nu, nu sunt nici pe departe rasist. Dar se pare ca chiar exista acesi cartofi. Ei nu au nici o vina, ci doar persoanele care le culeg. Covasna este in zona cartofului. Si daca treceti prin zona veti observa locuri in care se vand cartofi in saci mai mici sau mai mari. Una dintre metodele de a pacali clientii este metoda tubului. Se pune un tub mai mare pe mijlocul sacului, se umple pe exteriorul ei cu cartofi mari, iar pe interior toarna cartofi marunti. Se scoate apoi tubul, si se pun deasupra cartofi mari. Astfel, veti vedea cartofi frumosi, dar veti cumpara amestec.
Pentru mine nu este o problema, stiu de metoda si oarecum nu ma deranjeaza, pentru ca negociez mult mai bine la pret. Doar ca....
Ei bine, exista unii, eu personal am avut de lucru cu doi in comuna Reci. Sunt mai tuciurii, dar nu asta este problema. Am discutat si i-am rugat sa imi dea cartofi care sunt buni, fara pete, ca restul stiu eu cum sunt. Problema a fost ca nu am fost atent si mi-adat cartofi care au fost spalati, si care daca nu ii consumi in 2-3 saptamani, se strica. Pe deasupra aceste persoane au pus pe mijloc nu numai cartofi mici, ci si cartofi care nu sunt buni.
Inca o data. Nu sunt rasist, nu am nimic impotriva tiganilor, doar ca aceste persoane isi bat joc de banii munciti de mine.

0 comentatori

Dofollow Blog