NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Romania, Land of choiseless

Poate vi se pare hilar, dar chiar asta se intampla. Stim ca nu e bine, suferim, dar nu facem nimic. Suferim de sindromul trecatorului sau pietonului, cum s-o numi.

Si totusi, de ce choiseless. Desi am putea trai mult mai bine, AU ales sa suferim. Jocurile sunt facute la mese la care noi nu avem acces. Si chiar daca am avea, nu am putea modifica prea multe. Nu avem cu ce sa facem pariurile. Am furat toate "vechiturile" noastre. Ne-am furat pe noi insine, si acum ne plangem. Sa plecam daca nu ne convine. Usor de zis. De ce sa nu facem noi toti cate ceva, si sa vina altii aici. Mne, vise.
Daca ii spun vecinului ca sa facem ceva impreuna, incepe sa se gandeasca ce este acel ceva care eu il am de castigat, si el nu il vede.
Am facut o pagina web Cazare Covasna. Toata lumea ma intreaba daca am castigat ceva. Le spun ca nu, si se mira. Unul chiar m-a intrebat de ce am mai facut pagina.

Vom muri suferind. Si nu pentru ca nu am avea din ce trai. Dar avem mandria noastra. Chiar daca ar pica toate monedele, cum sta sa pice dolarul american, tot ne-ar ramane trocul. Dar nu, suntem prea mandrii pentru a face troc cu vecinul. Sau altceva....

Ce mai ramane. Sa muncesti ca prostul pentru acei bani amarati, care nu au nici o valoare. Desi am iesi mai castigati daca am face un schimb direct. Eu produc ceva, fac schimb cu tine cu ceva ce produci tu, cu el, cu altceva, si tot asa. Am avea lucrurile de baza din care traim. Unde mai pui si faptul ca ar fi un cerc social care s-ar crea, care ar intari mica noastra societate, ce ar spune celor neincrezatori, ca iata, se poate. Candva te descurcai, si nu pentru ca se gasea sau aveai optiuni. Ci pentru ca regimul fortase oamenii sa recurga la asa ceva. Cu cat aveai mai multe lucruri de schimb, cu atat te descurcai mai bine.
Acum, marii jucatori te forteaza. Doar ca nu suntem constienti ca putem sa le ocolim jocul. Atunci era regimul, acum este nenea banul (ma rog, bancherul cel mare care misca marionetel din guvern).

Dar nu, nu suntem noi in stare sa ne calcam peste propria mandrie. Mai bine murim de foame. Si o sa ne pomenesca.... Da de unde, ca nu o sa aiba cine! Asa se intampla daca nu gandesti. Si facem asta din ce in ce mai rar. Avem creierii spalati, subconstientul programat sa ne supunem acestori chinuri, pentru ca asa este normal in ziua de azi.

Te intreb ce este normal in asta. Daca te uiti pe un extras de cont ai sa constati ca orice tranzactii faci, se ia un comision...mare. Ei castiga mai mult din comisioane, decat din banking. Vanzatorul de la coltul strazii, la fel. Imi vinde produsele cu 40-50% mai scump decat in alta parte, pentru ca stie ca voi plati. pentru ca asa am fost programat. Un mic experiment facut de mine, mi-a demonstrat ca se pot scuti 25-40% bani cash, daca iesim din cercul acesta vicios. Dar nu am cum sa vi-l arat. Si oricum nu il acceptati.

Asa ca ramanem aici, in Romania noastra, THE land of choiseLESS!

2 comentatori

Split Saturday, August 21, 2010 at 2:44:00 PM GMT+3

Reply :) ... http://www.youtube.com/watch?v=924nfz7E-Tc

Unknown Saturday, August 21, 2010 at 3:57:00 PM GMT+3

Un kk maka intr-adevar. Mersi, DJ Split.

Dofollow Blog