NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Guess Who - Cucu-bau Video si versuri - Pleau

Guess Who – Cucu-bau



Guess Who, iar tu?

Nu te-ai plictisit? Nu!

Mi-am pus tot RAM-ul

Și dau blană tot anu’

Îți tai elanu’ cu tobe, cu ce-auzi

Începi să m-amuzi

Poți să-ncerci și tu la

A, nu, nu-mi spune că tu

Ai crezut că nu mai vin și-ai zis să iei totu’

Și partea mea, așa te-a învățat mama ta?

Ce-ai asta, v-ați ascunselea?

Frunza, ba da, ba

Nu cred c-ar fi momentu’

Să te comporți așa că-n curând o să te ia

Dracula dacă te-ar vedea ar fi vaide pielea ta

Și, sincer, nu m-aș supăra


Cucu-bau, click-click – pleau

Nu prea pot să stau, te-am pupat, ceau

Cucu-bau, click-click – pleau

Nu prea pot să stau, te-am pupat, ceau


Headshot, tu m-ai pus să-l fac

Nici nu m-ai lăsat să-ți spun ce vreau să-ți fac

Cine nu-i gata-l iau cu lopata

Poftin whisky, lasă apa

Așteaptă puțin, întoarce placa

Dă-i cu naiul, ho cu tata

Îi dau un fum, zici că plutește

Dă-i un pumn, Doamne ferește

Eu îi propun, mă lasă rece

Îl aprind, nu mă întrece nimeni

Din păcate, viața-i scurtă și noi suntem tineri

Până nu-i prea târziu îi dăm fără rețineri

Luni, marți, miercuri, joi, vineri

Bine, hai și-n weekend ca să fie bine


(Ghici cine!)


Cucu-bau, click-click – pleau

Nu prea pot să stau, te-am pupat, ceau

Cucu-bau, click-click – pleau

Nu prea pot să stau, te-am pupat, ceau


Cucu-bau, click-click – pleau

Nu prea pot să stau, te-am pupat, ceau

Cucu-bau, click-click – pleau

Nu prea pot să stau, te-am pupat, ceau



Guess Who - Cucu-bau Video si versuri - Pleau

0 comentatori

Dofollow Blog