NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Suport-ul TV de pe StejarMasiv.ro

Timpul petrecut acasa impreuna cu cei dragi este de fiecare data un timp placut pentru mine. Lucrez 8 ore pe zi si incerc sa ma bucur de fiecare moment cand sunt acasa. Pentru mine este   foarte important ca locuinta in care stau sa arate asa cum imi doresc, sa fie mobilata dupa gustul   Mi-am dorit intotdeauna o cabana din lemn, sau o casuta din lemn cum vad in filme. Insa,   pana in prezent acest vis nu mi s-a indeplinit.

Pentru ca imi place atat de mult tot ce e din lemn, imi   achizitionez mereu mobila din lemn masiv. Aceasta da locuintei mele aerul pe care il doresc astfel   incat sa ma simt minunat la mine acasa. Mobila din lemn este eleganta si da un aer special incaperii   In dormitor, patul si dulapul sunt din lemn, in sufragerie, masa de cafea e din lemn, cea din   bucatarie la fel. Pana si in baie am un dulapior din lemn masiv. Imi place lemnul si nu l-as inlocui cu   nici un alt material. Lemnul este usor de intretinut si are o rezistenta de invidiat.  Urmatoarea achizitie pe care vreau sa mi-o fac din lemn masiv este un suport TV.

Televizorul   meu este momentan pe o masa normala, o masa care imi ocupa mai mult spatiu decat imi doresc.   Insa, pe www.stejarmasiv.ro am gasit masa ideala pentru televizorul meu. Aceasta masa are o   lungime de 150 cm, o latime de 55 cm si o inaltime de 50 cm. Ma atrage foarte mult culoarea acestei   mese si designul placut. In plus, datorita sertarelor pe care le are este si utila si o pot folosi pentru a   depozita diverse lucruri. Usile acestui suport sunt culisante pe sistem clasic de sina de lemn, ceea ce   ma incanta si mai mult.

1 comentatori

Vlad Caruseanu Friday, March 28, 2014 at 6:59:00 AM GMT+2

M-ai facut curios. Cred ca mergea si o poza cu masa respectiva la articolul de pe blog.

Dofollow Blog