NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

"Decat" "Inna-daptat" de 10000 de Euro la Brasov

Iata cum am aflat ca frigul are efect de micsorare asupra multor alte lucruri. Ma surprinde ca se incadreaza si talentul in categoaria aceasta. Stai, nu ..





11 comentatori

Bogdan Wednesday, February 20, 2013 at 2:37:00 PM GMT+2

E clar ca in romania se promoveaza look-ul in muzica. Pur si simplu fetita asta nu are pik de voce. Si nu stiu cum a ajuns atat de sus. Nu merita nici un ban.

Octavian Sunday, February 24, 2013 at 7:25:00 AM GMT+2

Te rog sa ma crezi ca m-am uitat la festivitate iar in momentul cand a urcat Inna pe scena si a inceput sa cante m-am speriat:)). Falseaza grupa mare. Si culmea e ca se aude ca face prostii dar incearca si mai mult. Se ridica pe niste note care nu o avantajeaza deloc , ba din contra o fac sa fie penibila. Inna , artista noastra de toate zilele:)

Calin Monday, February 25, 2013 at 12:06:00 AM GMT+2

Oricum, Inna nu mai are succes in strainatate, doar la noi mai ''canta''

Ana- Monday, February 25, 2013 at 2:37:00 PM GMT+2

Vai de capul ei si eu cant mai bine de atat!!!!incredibil!!!!

Crissy Wednesday, February 27, 2013 at 1:16:00 PM GMT+2

Cred ca s-au saturat strainii de playback si voce modificata digital...

anca Friday, March 1, 2013 at 1:34:00 PM GMT+2

Prestatia ei de la Brasov a fost jalnica..insa am mai auzit-o cantand live si suna chiar bine :)

cat despre concertele ai din afara, sa stiti ca nu duce lipsa.. pacat totusi ca tarifele Innei nu si le permit organizatorii din Romania ..cine stie poate la urmatorul concert nu ne-ar mai zgaria urechile :)

Adrian Pusca Saturday, March 2, 2013 at 10:11:00 AM GMT+2

:D A avut si zile mai bune. Asa a fost sa fie acum ;)

mihaela Wednesday, March 6, 2013 at 10:02:00 PM GMT+2

da,dar noi am auzit de Inna, ca fiind o tipa din Romania in topurile de afara. nici nu stiam ce face, dupa aia am auzit ca ar canta, deci meritele de a fi facut-o vedeta nu ne apartin

Laurentiu Saturday, March 9, 2013 at 5:39:00 PM GMT+2

Pai stai tata ca Inna n-a avut niciodata voce, drept dovada ca isi deruleaza concertele de afara pe negative de inalta calitate!

Tudor Mateescu Thursday, March 14, 2013 at 5:32:00 PM GMT+2

Suna mai frumos Inna la radio, defapt ca toate celelalte vedete, sa nu ne luam doar de fata asta ;)

Radu Patriciu Saturday, October 26, 2013 at 12:07:00 AM GMT+3

Nu mai merge videoclipul. Gaseste-l undeva ca m-ai facut curios..

Dofollow Blog