NG's recomandă:


4 camere web partia de schi Covasna

Esti curios?

PC Computer

Creative Commons


TinaR - VIP
Azi cumperi mai ieftin:

35% reducere la colectia Nautilus

Piata de Advertoriale
I'm listed in Personal Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Popular Posts

Bottom 3

CafeForm Plus
Gazduire Web Hosting Inregistrare Domenii

Folie pe smarphone: da sau nu?

Folie pe smartphone: da sau nu?
Te-ai întreat de multe ori dacă să pui folie pe smartphone sau nu. De cele mai multe ori ai amânat răspunsul sau ai ignorat răspunsul. Deci:

Folie pe smarthone: da sau nu?

Răspunsul meu este categoric da. Ai dat mulţi bani pe un smartphone care, în definitiv, îţi place. Este destul de probabil să îl pui într-o husă pentru smartphone pentru a-l feri de zgârieturi şi alte surprize. Doar că nu întotdeauna şi foloseşti aceea husă. Iar la întrebarea: "Se zgârie telefonul în buzunar fără folie pentru smartphone" au încercat şi alţii să răspundă. Sau nu au răspuns şi au telefoanele zgâriate. Chiar dacă pe moment nu se observă zgârieturi mari, telefoanele fără folie pe smartphone vor avea în timp zgârieturi destul de urâte. Dar hai să vă arăt un test în acest sens, unde au testat telefoane fără folie de protecţie şi cu folie pe smartphone:



Folie de protecţie pentru telefon este denumirea comercială şi chiar asta face: protejează telefonul de zgârieturi şi alte surprize. Da, este destul de greu să pui aceea folie pe telefon fără să rămână acele bule de aer pe suprafaţa smartphone-ului, dar merită. Aţi văzut şi în filmuleţ, chiar dacă nu au apărut zgârieturi pe telefonul fără folie, la un obiect mai dur (polizor în acest caz), suprafaţa ecranului nu a avut de suferit când era pusă aceea folie pe smarphone. Iar înălţimea de la care au căzut cele două telefoane (mă rog, au fost aruncate) m-a făcut să cred că nu va scăpa niciunul întreg. Iată că aceea folie pe telefon a salvat ecranul smartphone-ului. Nu ştim dacă restul a scăpat, dar ecranul era întreg după căzătură.
Concluzia este una simplă: merită să investeşti câţiva bănuţi pentru folie de protecţie pentru telefon, căci te va salva de multe neplăceri. Aşa că pune folie pe smartphone!

21 comentatori

Ana- Monday, January 7, 2013 at 4:57:00 PM GMT+2

eu mi-am pus si se zgarie foarte repede, apoi are telefonul un aspect cam cheep, am scos-o...

Andrei Tuesday, January 8, 2013 at 5:01:00 PM GMT+2

Daca ai avea gorilla glass nu ti-am mai face atatea griji, doar ca nu toate smartphonurile au..

Cristi Tuesday, January 8, 2013 at 5:33:00 PM GMT+2

Mda, eu cand am cumparat mobilul, vanzatoarea i-a scos imediat folia fara macar sa ma intrebe daca vreau s-o pastrez pe ecran.

Cosmina Sunday, January 13, 2013 at 6:34:00 PM GMT+2

Eu am folie pe el si de cate ori face bule de aer, o schimb, dar prefer sa am telefonul ca nou:)

Alex P. Monday, January 14, 2013 at 9:20:00 AM GMT+2

Eu am gorilla glass si nu am nici o zgarietura pe ecran, in schimb la cel vechi foloseam.

Radu Tuesday, January 15, 2013 at 8:29:00 PM GMT+2

Eu sunt pentru folie. Desi am husa, de multe ori ma grabesc si ajunge in buzunar unde se intalneste cu alte chestii asa ca folia il tine ca nou.

Thoth Wednesday, January 16, 2013 at 9:07:00 PM GMT+2

Eu am neglijat aspectul asta si am platit mai mult decat as fi dat pe folii.

Sergius Thursday, January 17, 2013 at 4:17:00 PM GMT+2

Sunt pro folii protectoare pe aparatura. Problema o reprezinta altii care se trezesc sa le dezlipeasca de pe telefon ori de pe camera foto sub pretextul ca "si asa o sa se strice candva". De aceea am ajuns sa nu mai dau din mana aparatele ori sa umblu doar eu ori cei din familie, ci nu altcineva (prieteni, vizitatori).

Paunescu Alin Saturday, January 19, 2013 at 1:43:00 PM GMT+2

Este destul de greu sa pui aceea folie pe telefon fara sa ramana acele bule de aer pe suprafata smartphone-ului, dar merita.

Mirela Sunday, January 20, 2013 at 9:57:00 AM GMT+2

Am folie de cand mi l-am cumparat, nu a ramas nicio bula de aer. Nu s-a zgariat folia, insa, acum o luna nu stiu cum l-am lovit cu cheile de am facut folia praf, m-am gandit ca e gata si gorilla glass'ul meu, dar nu, totul este in regula, nici urma de zgarietura, deci da, clar sunt pro folie pusa cum trebuie si de cine se pricepe. :)

Delilah Thursday, January 31, 2013 at 9:34:00 PM GMT+2

Chiar si daca ai Gorila Glass tot merita sa pui folie pe telefon, scutesti astfel telefonul de petele ce pot aparea in timp.

Andrei Monday, February 11, 2013 at 6:39:00 PM GMT+2

Sunt pentru folia de protectie. Iti protejeaza telefonul de zgarieturi si de praf, dar mai mult nu... Oricum daca iti iei Iphone e imposibil sa nu i se sparga ecranul :))

IoanaIS Tuesday, February 12, 2013 at 11:37:00 AM GMT+2

Eu folosesc o husa in care il tin atunci cand nu il folosesc. Pentru ca de zgariat se zgarie in principal cat e in buzunar sau in geanta.Deocamdata rezista bine.

tibi Wednesday, February 13, 2013 at 11:30:00 AM GMT+2

eu sunt PRO folosire folie, am pus folia acum 3 luni si cand ma uit la ea e varza, foarte zgariata - chiar daca am avut grija de telefon si nu pot cheile in acelasi buzunar cu telefonul

Laurentiu Saturday, February 16, 2013 at 5:43:00 PM GMT+2

Eu am un monitor cu Gorilla Glass si nu folosesc folie, n-are nici cea mai mica zgarietura. Sincer sa fiu, daca ai husa, nu se merita folia.

petrica Monday, February 18, 2013 at 10:56:00 AM GMT+2

eu am un telefon ieftin, si ca protectie folosesc banda scotch, iar cam la doua luni o inlocuesc

Ade Monday, March 4, 2013 at 7:19:00 PM GMT+2

Este ok si folia, o perioada am pastrat-o, insa de la o vreme am lasat doar husa. Este foarte eficienta, protejeaza telefonul de zgarieturi, praf si alte impuritati si arata mai bine :)

Daniela Frincu Sunday, March 24, 2013 at 10:33:00 AM GMT+2

Eu am renuntat la ea! Aveam tot timpul bule de aer sub ea! Am optat pentru husa!

Mihai Pintilie Tuesday, October 29, 2013 at 9:09:00 AM GMT+2

Cu siguranta nu. Adica nu foliei. Daca era destinat sa aiba asa ceva avea de la mama lui. Eu oricum nu prea il zgarii pentru ca nu il pun pe toate mesele ca sa ma afisez cu el, sta in buzunar deci intre tesaturi. Si atunci nu am nevoie. Iar pe birou n-are ce sa pateasca.

Nicu Thursday, December 5, 2013 at 9:23:00 PM GMT+2

Da, bineinteles. Vrei protectie saunu vrei protectie?

Anonymous

Eu folosesc folie de alimente,este si ieftina,o inlociuesc rapid si fara bule,incercati si nu veti regreta

Dofollow Blog